Noin 30-vuotias ”prinsessa” on joka päivä jotenkin yhteydessä kotiin?
Aika erikoista ja se, että vanhemmat oikein palvovat tätä pikku ”prinsessaa”. Aika outoa. On kumminkin parisuhteessa. Toinen lapsi ei saa tätä samaa kohtelua, ei ole ikinä saanut. Kertoo jo paljon vanhemmista.
Kommentit (15)
Mun vaimo on ainoa lapsi ja hän kyllä vielä viiskymppisenä soittaa aina vanhemmilleen, tai he soittavat.
Kun olimme ekalla yhteisellä ulkomaanmatkalla, reppureissasimme itä-Euroopassa eikä kännyköitä siihen aikaan ollut, piti hänen soittaa ainakin joka töinen päivä. Se oli hankalaa koska puhelimia joilla olisi voinut soittaa ulkomaanpuheluja ei ihan joka paikassa ollut. Mutta soittaa piti.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tämä avaus kertoo sinusta... sinä surkeiden provojen viljelijä.
Tuollaista on, mitä aloittaja kirjoittaa. Tuommoista sitä näkee joskus. Tuohan on sairasta. Ei aloittaja varmaa. Teillä taidetaan toimia noin🤩
Otsikon kysymysmerkki tarkoittaa että olet epävarma asiasta.
Naiselta OK toimintaa. Vastaavasti mies olisi säälittävä mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on ainoa lapsi ja hän kyllä vielä viiskymppisenä soittaa aina vanhemmilleen, tai he soittavat.
Kun olimme ekalla yhteisellä ulkomaanmatkalla, reppureissasimme itä-Euroopassa eikä kännyköitä siihen aikaan ollut, piti hänen soittaa ainakin joka töinen päivä. Se oli hankalaa koska puhelimia joilla olisi voinut soittaa ulkomaanpuheluja ei ihan joka paikassa ollut. Mutta soittaa piti.
Jos on tarve huolehtia iäkkäistä, niin ihan normi pitää joka päivä yhteyttä, jos voi. Nuoremmat ei.
Jospa juuri on ollut paljon yhteydessä ja siksi vanhemmat huomioivat? Tuskin soittaisi, jos saisi viileämpää kohtelua
Draama lapsia, kun on aina annettu toiselle kaikki.
Mä olen 40+, prinsessoista en tiedä. Mielestäni olen ollut ihan itsenäinen nainen (muuttanut parikymppisenä ulkomaille, löytänyt puolison, opiskellut hyvän ammatin ja tehnyt ihan ok uraa, hankkinut pari lasta) ja silti liki päivittäin pidin äitiini tai siskooni yhteyttä. Puheluilla tai viesteillä. Korostui varmaan kun nähtiin noin jokatoinen vuosi.
Äiti kuoli muutama vuosi sitten enkä ole tuota yhteydenpitoa katunut.
Kuulostaa hienolta, että vanhemmilla ja lapsella on noin läheiset välit. Kaikki ihmiset eivät ole niin onnekkaita.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on tuo toinen lapsi.
Tai sen mies.
No meikäläinen olisi AP mukaan 👸”prinsessa.”
Ainoana lapsena Olen päivittäin yhteydessä vanhempiini ja Olen edelleen.
” Prinsessalle” on tosin tullut jo ikää 50 vee
jatkan rinkuttelua edelleen.
AP :lle vaan terveisiä🤩
Exän tytär (25v akateemisesti koulutettu) soitti kerran yöllä isälleen kun poikaystävä ei ollut tullut kotiin. Iakä sitten lähti lphduttamaan tytärtään ja aamulla piti pojalle saarnan.
Miten ihmiset aina sekoittavat tämän, ei ole kyseisen henkilön vastuulla jos häntä palvotaan. Vastuu tekosista on aina sillä joka teon toteuttaa, aikuiset ihmiset! 🙄
Minullekin vanhemmat soittelevat välillä usein, en aina edes vastaa.
Enemmän tämä avaus kertoo sinusta... sinä surkeiden provojen viljelijä.