Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija ei siivoa.

Vierailija
12.08.2014 |

Vaikka päivät kotona 2 vuotiaan kanssa. Tiskit ja kaikki sekasin. Löytyiskö siistimpi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siivoominen vaan nappaa

Vierailija
22/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nainen on laiska oikeasti. Jos mun mies hoitelisi pihahommat ja olisi lapsen kanssa. Kyl siivoilisin sisällä. Aina ei miehes vika, veteläperseitä on sekä timmejä ja ahkeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on masentunut, niin kun täällä oli jo ehdotettu. Vai onko aina ollut yhtä sotkunen?

Vierailija
24/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siivoa mihin voin valittaa?

Vierailija
25/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko  teillä  tiskikonetta? 

Vierailija
26/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä seolis pitänyt jo aikoja sitten tietää että ei oo mistään siistimmästä ja ahkerimmasta päästä henkilö? Meillä mies ei valita enkä minä koska ollaan molemmat sotkusia ja vielä laiskojakin, ainakin kotona :D ja tiedetään se asia toisissamme, jos se häiritsis niin se olis häirinnyt sitten ihan alusta asti?

Vierailija
27/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoan, hoidan ja kuljetan lapset (2), laitan ruoat (aina), opiskelen jo toista tutkintoa perään, sekä jumppaan ja hoidan itseäni.

Mies käy töissä, muun ajan se istuu perseellään, kannan ruoat nokan eteen ja vien astiat pois, vaatteensa on aina silitettynä ja puhtaina valmiina käyttöön. Lapset on siistejä ja puhtaita. Seksiä saa aina kun jaksaa pyytää tai tarjoilen itseäni.

Tasan ei käy onnen lahjat, vaihdetaanko? Lähetä se muija tänne, ansaitsevat toisensa. Mun mies on varmaan tyytyväinen, mutta mulle alkaa riittämään tä kivireen perässä vetäminen...eikä viesti tunnu menevän perille...

Vierailija
28/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:39"]Minä siivoan, hoidan ja kuljetan lapset (2), laitan ruoat (aina), opiskelen jo toista tutkintoa perään, sekä jumppaan ja hoidan itseäni.

Mies käy töissä, muun ajan se istuu perseellään, kannan ruoat nokan eteen ja vien astiat pois, vaatteensa on aina silitettynä ja puhtaina valmiina käyttöön. Lapset on siistejä ja puhtaita. Seksiä saa aina kun jaksaa pyytää tai tarjoilen itseäni.

Tasan ei käy onnen lahjat, vaihdetaanko? Lähetä se muija tänne, ansaitsevat toisensa. Mun mies on varmaan tyytyväinen, mutta mulle alkaa riittämään tä kivireen perässä vetäminen...eikä viesti tunnu menevän perille...

[/quote]

Miksi sä kannat sille ruuat nokan eteen ja silität vaatteetkin? Kaikkea sitä...

Vierailija
29/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:39"]Minä siivoan, hoidan ja kuljetan lapset (2), laitan ruoat (aina), opiskelen jo toista tutkintoa perään, sekä jumppaan ja hoidan itseäni.

[/quote]

[/quote]

No en tiedä. Oma vika kun olen tollaiseksi kermaperseeksi opettanut, tosin äitini on kouluttanut mut tällaiseksi, se leikkaa mun kuspo faijan varpaankynnetkin...

Eikä mulla ole huono itsetunto tms. Tykkään 'palvella' miestäni, enkä tästä valita, mutta se ärsyttää, että toinen ei tee mitään, edes pyytäessä. Lamppua ei saa vaihdettua, puita ei jaksa hakea, mutta niitä on kiva polttaa, auto on katsastamatta kun ei jaksa....

Vierailija
30/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:39"]Minä siivoan, hoidan ja kuljetan lapset (2), laitan ruoat (aina), opiskelen jo toista tutkintoa perään, sekä jumppaan ja hoidan itseäni.

[/quote]

[/quote]

No en tiedä. Oma vika kun olen tollaiseksi kermaperseeksi opettanut, tosin äitini on kouluttanut mut tällaiseksi, se leikkaa mun kuspo faijan varpaankynnetkin...

Eikä mulla ole huono itsetunto tms. Tykkään 'palvella' miestäni, enkä tästä valita, mutta se ärsyttää, että toinen ei tee mitään, edes pyytäessä. Lamppua ei saa vaihdettua, puita ei jaksa hakea, mutta niitä on kiva polttaa, auto on katsastamatta kun ei jaksa....

[/quote]Olet varmaan ihana nainen. Saisi mallia sinusta ottaa moni..

Vierailija
31/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin siivoaminen!

Vierailija
32/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että on laiska tuo muijasi. Kannatan kyllä tasa-arvoa kotitöissä. Mutta kyllä 2 vuotiaan kanssa jo ehtii pitää kämpän siistinä.

Aikoinaan kävin koko päivä töissä, ukko rakensi kaikki vapaa-aikansa taloamme. Ja todellakin ehdin vielä siivotakin. Ja lapsi oli tuolloin 2 vuotias, oli toki päivät hoidossa kun olin töissä, mutta muulloin ei koskaan.

Ihan hyvin ehdin. Olen kyllä aika siisti luonteeltani.

Vierailija
33/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:39"]Minä siivoan, hoidan ja kuljetan lapset (2), laitan ruoat (aina), opiskelen jo toista tutkintoa perään, sekä jumppaan ja hoidan itseäni.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No ei todellakaan tuosta mallia. En voi käsittää nykymiestä joka haluaa tuollaista palvelua. Eikö mies osaa ottaa ruokaa itse? Voi jumankauta. Varsinainen luomakunnan kruunu. Onkohan teillä mitään henkistä yhteyttä, vai oletko tuolle maailmannavalle vain palvelija.

Vierailija
34/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sitä tasa-arvoa. Kattokaas, saa muutkin siivota kuin vain nainen.

Vierailija
35/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:39"]Minä siivoan, hoidan ja kuljetan lapset (2), laitan ruoat (aina), opiskelen jo toista tutkintoa perään, sekä jumppaan ja hoidan itseäni.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No ei todellakaan tuosta mallia. En voi käsittää nykymiestä joka haluaa tuollaista palvelua. Eikö mies osaa ottaa ruokaa itse? Voi jumankauta. Varsinainen luomakunnan kruunu. Onkohan teillä mitään henkistä yhteyttä, vai oletko tuolle maailmannavalle vain palvelija.

[/quote]Kunnon nainen eikä sottanen veteläperse! Nykyajan naiset eivät pysty edes kynnysmattoa rapsimaan kun lapsi. Jos mies elättää ja nainen makailee lapsen kanssa koti pitää olla siisti, tietokoneet vaikka pois.

Vierailija
36/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on lasten kanssa paljon kotona, niin sitä jotenkin taantuu. Tiskiä ja pyykkiä tulee jatkuvasti, ruoan laittoa paljon ja sotkua kertyy... Sitten kun käväsee vaikka kahvilla tai ystävän luona niin saa virtaa taas paiskia kotihommia. Voi olla että vaimosi on hieman masentunut tai vain kyllästynyt. Koitappa jos hetkeksi irrottautuisi kotiympyröistä auttaisiko?

Vierailija
37/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:39"]Minä siivoan, hoidan ja kuljetan lapset (2), laitan ruoat (aina), opiskelen jo toista tutkintoa perään, sekä jumppaan ja hoidan itseäni.

[/quote]No ei kai viesti perille mene kun palvelu pelaa, nyt ryhtiä nainen!!! Miksi mies muuttaisi yhtään mitään? Sillähän on kissanpäivät siellä!

Vierailija
38/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo ihan helppoa yöheräilyineen kaikkineen. Tosiaan meillä käy siivooja, käydään molemmat töissä. Loppui riidat siivoamisesta siihen.

Vierailija
39/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, en osaa tohon mitään sanoa.. Itse olen myös kotona 3v ja 6kk kanssa ja hävettäisi ihan kauheasti jos mies ei kotiin tullessaan saisi lämmintä ruokaa eteensä.. Ja vaikka lastenhoito ei ole ihan lepoa hommaa, en kehtaisi jättää kotitöitä miehelle. Mies on rakennusalalla ja tiedän että raskaat työpäivät+ remontoi kotia. Oletko puhunut naisesi kanssa asiasta? Voin sanoa että olen ollut ennen paljon laiskempi, mutta rakkaus miestäni kohtaan saa minut käyntiin, tiedän ja näen kuinka hän on minulle kiitollinen myös minun panostuksestani. Yritä "opettaa" vaimoasi, ehkä hän vielä voi muuttua. Jaksamista!!

Vierailija
40/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän olevani laiska kotitöissä! Mua ei yksinkertaisesti haittaa, jos paikat ei ole aivan tiptop, lievä kaaoskaan ei hetkauta. En minä viitsi jynssätä ja puunata, kun ei häiritsekkään. Teen ruuat kyllä joka päivä, ja tietysti pyykit ja tiskit, mutta en todellakaan ole moppi ja rätti kädessä viipottava äiti. Mieheni kyllä onneksi tiesi varsin hyvin millainen olen, 5 vuotta yhdessä

t. 7kk tytön ei niin tiptop-äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä