Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20v nainen, jolla vanhempi mies: miltä tuntuu, kun sinua käytetään hyväksi?

Vierailija
12.08.2014 |

Mies on ikäisiään nuoremman tasolla. Tai on ehkä dominoiva ja haluaa itseään tyhmemmän kumppanin, jota on kiva ohjailla. Mies on seksin perässä. Ei saa ikäisiään, tai muutenkin fantasioi nuoremmista (ehkä jopa lapsista). Haluaa "näyttää" kavereilleen, että saa nuorempaa. Ällö mies.

Sinua harmittaa koko suhde, kun se on päättynyt ja olet kasvanut aikuiseksi. Olet masennukseen taipuvainen ja itsetuntosi on huono.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Miksi sinua kiinnostaa?

Vierailija
2/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on motiivisi kirjoittaa tällaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mielelläni pilluni hyötykäyttöön, ja hyvältähän se tuntuu.

Vierailija
4/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. En ole enää valitettavasti kaksikymppinen, mutta olin vähän altakin kaksikymppinen kun tapasin silloin 34-vuotiaan mieheni. Ei kyllä ollenkaan sovi analyysisi silloiseen minuun, eikä mieheeni. Suhde ei ole päättynyt vielä 14 vuoden jälkeenkään ja on vain syventynyt. 

Vierailija
5/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 19-vuotiaana n. 10 vuotta vanhempi mies, "suhde" kesti n. puoli vuotta. Valitettavasti minä olin se, joka käytti hyväksi. Mies kehui mua koko ajan, miten ihana oon, koska oon vielä niin kaunis ja fyysisesti hyvässä kunnossa... :D Olin just eronnut, joten kaipasin kehuja. Hänen kavereitaan en koskaan tavannut.

Nykyisin itsetuntoni on loistava ja seurustelen neljättä vuotta ikäiseni miehen kanssa :)

Vierailija
6/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ällöttävää olla samanikäisen kanssa,sehän vasta naisilta sitä hyväksikäyttöä on kun miehet ovat kehitykseltään jäljessä!

Vierailija
7/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:41"]En ole nyt ihan varma onko ap mun miehen ex vai mun oma äitini...

[/quote]

Mä olin sun miehes kanssa sängyssä eilen, joten ei ole. T. Ex-vaimo

Vierailija
8/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on 19 vuotta minua vanhempi, ensi talvena syntyy lapsi. Ainut asia joka tuntuu pahalta tässä parisuhteessa on se, ettemme välttämättä ehdi vanhentua "loppuun asti" yhdessä.

Vierailija
9/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä.

Vierailija
10/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taitaa kirjotella joku rupsahtanu elämään katkeroitunut nainen.. ;) Ei kai toisten onni ole sulta pois?

Vierailija
11/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis <3 mietinkin että ootko kipee tai jotain kun et ollu tänään vielä kirjotellu..

Vierailija
12/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:15"]Siellä taitaa kirjotella joku rupsahtanu elämään katkeroitunut nainen.. ;) Ei kai toisten onni ole sulta pois?

[/quote]

Sun rupsahdus on korvien välissä- jo syntymästä saakka. Harmittaa varmasti, kun ulkonäkösi iän myötä muuttuu, muuta sinulle ei jää. Jos kuvittelet onnellisuuden parisuhteessa sen varaan...

Vierailija
13/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ikis! Yllättävän monisanainen aloitus sulta. 

Vierailija
14/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis! Lopeta nyt ap jo nuo tyhmät juttusi. Tottakai miehen pitää olla vähintään 10 vuotta naista vanhempi kun miehet ovat ikuisia lapsia, alle kolmekymppinen mies ei ole valmis perheen perustamiseen ja sitoutumiseen. Nainen taas on 18-20-vuotiaan hedelmällisimmillään, onhan se lasten kannaltakin hyvä että isä on jo siinä iässä että tienaa elatusta lapsilleen.

Vierailija
15/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt ihan varma onko ap mun miehen ex vai mun oma äitini...

Vierailija
16/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on täällä tänään(kin). Älkää pilkatko sairasta ihmistä.

Vierailija
17/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kopioitu toisesta ketjusta. Siitä 23- ja 38-vuotiaan suhdetta käsittelevästä.

Vierailija
18/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella minunkin mieheni on tällainen "vanhempi mies". Hän on 23v ja minä 21v. Jättiläismäinen ikäero. Voisitko AP pohjustaa huonoja aloituksiasi hieman enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan