Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymyksiä tatuoinneista!!

Vierailija
12.08.2014 |

Ajattelin mennä ottamaan tatuoinnin. Semmonen koirantassun kuva johonkin. Ei mikään hirmu iso. Onko kukaan alalla tai ottanut pieniä tatuointeja et osais vähä sanoo hinnasta? Otan tän tatskan lapaluun kohdalle tai nilkkaan, onko kokemuksia näistä kohdista et koskeeko miten?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipu riippuu omasta kipukynnyksestä. ja tatskan hinta on kans liikekohtaista. 70€-150€

Vierailija
2/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Kauheita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:14"]Älä ota. Kauheita

[/quote]

Tätä ei kysytty.

Vierailija
4/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet kaupungissasi ihmisiä, joilla on tatuointeja, kannattaa kysellä missä ovat ottaneet ja kuka on tehnyt. Voit käydä liikkeissä kyselemässä hintoja ja katselemassa portfolioita, joita usein on myös netissä liikkeiden sivuilla. Tai kerro tähän kaupunki jossa haluat kuvan ottaa, voin heittää suosituksia. Ympäri suomea tunnen ihmisiä alalta, sillä mieheni tekee työkseen tatuointeja ja itse olen liikkeenhoitaja.

Halvin ei yleensä tatuoinneissa ole paras vaihtoehto, minä valitsisin liikkeen jolla on hyvä maine ja maksaisin sen pari kymppiä enemmän. Hinnat on todella liikekohtaisia.

Kipu taas on ihmiskohtaista, hyvin ohuelle iholle ja luun päälle sattuu enemmän, mutta en minä tunne ketään jolla se kipu noin pienen tatuoinnin kohdalla olisi mennyt sietämättömäksi.

Vierailija
5/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi maksaa tarpeeksi, älä ota.

Vierailija
6/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu liikkeestä, mutta kahdeksankympin-satasen paikkeilla pyörittäessä alkaa hinta olla kohdillaan. Tatuointi on sellainen asia mistä ei kannata säästää. Ei, vaikka olisi pienikin :)

Omistani olen maksanut keskimäärin 250 per kuva, eivät mitään kauhean isoja. 80 on ollut edullisin kuvani ja se on mylös pienin.

Vierailija
7/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko todella IKUISEN White trash leiman ?

Vierailija
8/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran ja kissanjalka tatuointeja on joka toisella. Laita vielä perhonen alaselkään

Vierailija
9/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:26"]Haluatko todella IKUISEN White trash leiman ?

[/quote]

Oletko todella IKUISESTI tiukkapipo? Mitä se on sinulta pois? Miksi pitää arvostella muiden valintoja ajatellen, että oma mielipide on ainoa oikea? Anna toisen ottaa tatuointi jos hänestä siltä tuntuu äläkä tule tänne moralisoimaan muiden valintoja omaan kehoon.

Vierailija
10/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatralla meinasin ottaa hismaster's tattoo

Vierailija
11/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:18"]Jos et voi maksaa tarpeeksi, älä ota.

[/quote]

Kyse ei oo siitä ettenkö vois tarpeeks maksaa, mut liikaa en maksa :)

Vierailija
12/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:18"]Jos et voi maksaa tarpeeksi, älä ota.

[/quote]

Kyse ei oo siitä ettenkö vois tarpeeks maksaa, mut liikaa en maksa :)