Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, uskotko näkeväsi miehen ilmeestä, pitääkö hän ulkonäöstäsi vai ei?

Vierailija
30.07.2021 |

Minä uskon aina tietäväni, mutta näissä tilanteissa muistutan itseäni eräästä tilanteesta, jossa tiedostin kuvitelleeni omiani: eräs mies jolle juttelin katsoi minua "nenänvarttaan pitkin" ja päättelin siitä, että hän varmaan piti minua vastenmielisen näköisenä. Parin päivän kuluessa mies pyysi minua treffeille kanssaan😁

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ajatellut asiaa. En mieti, pitääkö joku tapaamani mies ulkonäöstäni.

Vierailija
2/6 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama pitääkö joku mies ulkonäöstäni vai ei, sillä tärkeämpää on se mitä minä ajattelen tilanteesta ja miehestä.

Olen kasvanut jo ohi tuon "mitä ihmiset minusta ajattelevat" -vaiheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen ainakin uskoi, etten tykännyt yhtään. En tiedä miten minun olisi pitänyt ilmehtiä saadakseni aikaan toisenlainen käsitys, mutta olo oli siinä itselläni vähän hankalahko kun neito itse muistutti lähinnä hapankorppua ilmeeltään. Sitten syytti peilaamisesta kun totesin jälkeenpäin, että hän vaikutti vähän tylsistyneeltä.

Vierailija
4/6 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse kuin katsoa peiliin jotta ymmärtäisin, että tässä maailmassa ei niin hullua miestä olekaan, että näyttäisin silmissään viehättävältä.

Vierailija
5/6 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä, jos ei pidä ulkonäöstäni. Esimerkiksi tindertreffeillä ensikohtaamisessa olen kerran huomannut olevani pettymys, mies ei pystynyt peittelemään.

Vierailija
6/6 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole juolahtanut mieleenkään että joku oikeasti kiinnittäisi erityistä huomiota minun tai kenenkään muunkaan ulkonäköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi