14 v. seurustelee vakavasti.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä aina seurustellaan vakavasti. Jokainen kumppani on se loppuelämän rakas.
Ei todellakaan aina, muistan että eräskin kaverini tuossa iässä oli seurustellut jo monta kertaa ja sanoi kuitenkin, ettei ole ollut kertaakaan rakastunut. Itse kyllä ihmettelin, miten voi alkaa seurustella jos ei edes ole rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummallista tuossa on? Olisin itsekin seurustellut 14-vuotiaana vakavasti, jos tunne olisi ollut molemminpuolinen.
Ei mitään muuta kummallista kuin että ap on trolli, jolla on tusinoittain eri-ikäisiä lapsia, joilla kaikilla on kummallisia ongelmia, ja häneltä myös kuolee 1 - 3 sukulaista päivässä. Eilen kuoli 14 v. tyttö ja tänään siskonpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummallista tuossa on? Olisin itsekin seurustellut 14-vuotiaana vakavasti, jos tunne olisi ollut molemminpuolinen.
Ei mitään muuta kummallista kuin että ap on trolli, jolla on tusinoittain eri-ikäisiä lapsia, joilla kaikilla on kummallisia ongelmia, ja häneltä myös kuolee 1 - 3 sukulaista päivässä. Eilen kuoli 14 v. tyttö ja tänään siskonpoika.
Anna-Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan, se oli 15 vuotias tyttö joka kuoli ei 14 vuotias.
Julkimoista tulee mieleen Esko Juhani Tennilä, ex kansanedustaja. Olivat n 15-16v kun menivät presidentin luvalla naimisiin ja ovat liitossa edelleen. Tennilöitten poika näkyy olevan Helsingissä ylilääkärinä. Tais olla Arto nimeltään. Iso ja raamikas mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruudun toisella puolella useampi kuin yksi ihminen.
On hienoa eri asia sanoa teininä vakavasti kuin aikuisena, eikä sitä todellakaan ole edes mitään syytä miksi sen saman kumppanin kanssa pitäisi olla koko loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruudun toisella puolella useampi kuin yksi ihminen.
Samalla rekisteröityneellä nikillä kirjoittaa, ensin oli Käyttäjä37155, sitten Minnie ja nyt Anna-Liisa.
Siinä vaiheessa kun poika täyttää 18v alkaa jännä kausi. Kaikki on laitonta parin vuoden ajan.
No onhan se vähän nuori. Mutta minä 42 v. olen onnellisesti naimisissa ikäiseni miehen kanssa, jonka kanssa aloimme seurustella 16-vuotiaina. Joten voihan se kestääkin. Ja ei, meille ei tullut lasta 6 kk päästä seurustelun aloituksesta, vaan 14 vuoden päästä.
Monissa maissa 12-vuotias on jo naimisissa.
Naisen biologia on miehen kannalta niin ihanaa, että kun nainen on tuoreimmillaan niin silloin sinisilmäisyys on myös vahvinta mikä mahdollistaa helpon hyväksikäytön. Mies ajattelee näin nuorena, keski-ikäisenä ja vanhana. On se luonto järkännyt meille miehille hyvät kattaukset joka vuosi!
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun poika täyttää 18v alkaa jännä kausi. Kaikki on laitonta parin vuoden ajan.
Hölöhölö. Poika on nyt 17, tyttö 15. Minkä ikäinen on tyttö vuoden päästä kun nostat ketjun taas esiin? Mikä olikaan suojaikäraja?
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän nuori. Mutta minä 42 v. olen onnellisesti naimisissa ikäiseni miehen kanssa, jonka kanssa aloimme seurustella 16-vuotiaina. Joten voihan se kestääkin. Ja ei, meille ei tullut lasta 6 kk päästä seurustelun aloituksesta, vaan 14 vuoden päästä.
Mä olin 14 kun alettiin seurustella, silloinen poikaystäväni (nykyinen mieheni) 15. Ei tullut lapsia joo tuolloin, 18 vuotta myöhemmin joo. Ihme sakkia täällä taas kun ikivanhat ketjut nostetaan ja kauhistellaan ihan normaalia asiaa.
Nuorena tunteet voi olla tosi intensiivisiä. Minäkin olen ollut eniten rakastunut elämäni aikana teIninä. Ei ole tullut toista joka olisi herättänyt yhtä voimakkaita tunteita sen jälkeen. Olen kyllä ollut rakastunut, ja rakastan aviomiestäni syvästi, mutta se tulinen huuma silloin nuorena oli jotain ihan muuta. Nuoruuden suhteet on muutenkin erilaisia. Ajallisesti teininä vuoden seurustelusuhde on pitkä. Aikuisena taas vuoden jälkeen ajatellaan että ollaan vasta hetken verran oltu yhdessä ja eletään vielä lähinnä tutustumisvaihetta.
Juu nuorena se on vakavaa. Ja rakastutaan kovasti. Toivottavasti poika on kiva ja jotenkin kunnollisen oloinen, ettei renttu alkoholia lipittävä.