Ketkä sitä siveysvyötä käyttävätkään?
Kävin läheisessä maauimalassa ja siellä huomio kiinnittyi pariskuntaan jossa mies oli hiljainen hissukka ja nainen xxl-kokoa oleva neitokainen. Miehellä oli tiukat speedot jalassa ja siveysvyön ääriviivat ja lukon kohouma näkyi selvästi läpi. Ei oikein vastannut mielikuvaani alistuvasta aisurista ja dominoivasta hottiksesta, joten voiko ulkoisesta habituksesta päätellä mitään seksiin liittyen?
Kommentit (8)
Ei miehen tarvitse aisuri olla jotta siveysvyötä pitää. Asia voi olla niinkin että mies tykkää seksiin liittyvissä asioissa kiihoittua siittä, että nainen määrää ja kontroloi miehen laukeamisia.
Tosi törkeää että pitää tuoda omat seksijutut muiden nähtäväksi kun eivät ole siihen suostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Tosi törkeää että pitää tuoda omat seksijutut muiden nähtäväksi kun eivät ole siihen suostuneet.
Pitääkö toisten haaroväliä tuijottaa? Hyi mikä sika!!
Vastaan aloittajalle. Itse olen kuulemman komea ja menestyvän firman pomo. Pyöritämme vaimoni kanssa firmaa ja minä päätän lähes kaikesta. Kun en ole töissä en halua päättää juuri mistään. Siittä se ajatus sitte oikeastaan lähti että vaimo päättäisi seksissä kaikesta ja päättää milloin minä saan päästää mällit. Siksi olen siveysvyössä ja nautin tästä todella paljon kuten myös vaimoni. Vaimo on todella seksikäs nainen ja saa huomioita muilta miehiltä. Ei olla kolmansia pyöriä kokeiltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö toisten haaroväliä tuijottaa? Hyi mikä sika!!
No pukkarissa ja saunassa sitä on vähän vaikea olla huomaamatta, siellä saattaa myös olla lapsia.
Näyttikö mies USA:n olympiasekauintiviestijoukkueen jäseneltä?
Oliko mies todella pitkä ja pieneltä paikkakunnalta?