Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekijä teillä merkitsee pukeutumisessa eniten?

Vierailija
12.08.2014 |

Onko se mukavuudenhaluisuus, tyylikkyys, seksikkyys, käytännällisyys vai mikä? Millä perusteella ostatte vaatteenne ja mistä saatte inspiraatiota oman tyylinne luomiseen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä tekijää. Yritän pukeutua niin, että vaatteet ovat mukavat päällä (epämukavissa on epämukava olo, eikä epämukavuus ole minusta tyylikästä), tarkoituksenmukaiset, säähän ja tilanteeseen sopivat ja tietysti semmoiset, joita itse pidän tyylikkäinä. Mä tykkään aika yksinkertaisista vaatteista. Mulle ei ole helppö löytää vaatteita, jotka täyttävät nuo kriteerit ja sopivat vartalolleni.

Nyt pukeudun vähän miten sattuu, kun mulla on ihan pieni vauva, ja raskauskiloja jäi :/

Vierailija
2/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on käytännöllisyys, sitten vasta tyyli, myös edullisuus ja vaatteen pitkä käyttöikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu tilanteesta. Mökillä mukavuudenhaluisuus. Töissä on oltava jonkun verran tyylikäs, mutta toki pitää olla säähän ja tilanteeseen sopivaa. Jossain määrin myös käytännöllistä. 

Vierailija
4/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada yhdistymään mahdollisimman monta tekijää, mutta en ikinä pidä vaatetta, joka olisi epämukava ja yritän kovasti olla pitämättä tilanteeseen tai käyttötarkoitukseensa sopimattomia vaatteita. Tämä on ikäänkuin selähtökriteeri, jonka jälkeen pyritään etsimään mahdollisimman tyylikäs ja minulle sopiva vaate.

Tyylihän tietysti on katsojan silmässä, minun tyylini on minun valitsemani. Tosin minulla on eri elämänaloille erilaisia tyylejä: töissä on eri tyyli kuin mökillä tai raksalla.

Seksikkyys on myös vähän monimutkainen juttu - mitä se on? Harva haluaa olla täysin seksitön, mutta harva haluaa myöskään olla suttura.

Vierailija
5/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mukavuus ja käytännöllisyys yhdistettynä rentoon tyyliin. Esimerkiksi kiva toppi, pillifarkut, tennarit ja villatakki on musta mukavan rento asu arkipäivään :) En todellakaan nää itseäni kulkemassa korkokengissä ja hameessa.

Vierailija
6/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus, värit, yksityiskohdat, hinta ja käytännöllisyys. Lihava ihminen saa olla kiitollinen kun jotain järkevää löytää päälleen laittaa.

Vierailija
7/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaate istuu päälle kunnolla ja ryhdikkaasti se on samalla hyvin usein sekä mukava että tyylikäs.

Vierailija
8/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisena tulee se, että materiaali kestää, sitä voi huoltaa ja sitä voi pestä huoletta. Vaikka vaate olisi kuinka ihana, mut näen ettei se kestä käyttöä, en osta sitä.

Vierailija
9/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että viihtyy pitämissää vaatteissa ja ne tuntuvat omalta. Tietysti yrittää myös korostaa oman vartalon parhaita puolia pukeutumisella

Vierailija
10/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleinen, istuu hyvin vartaloon, oman tyylinen, hyvälaatuinen, ajaton, hinnaltaan sopiva, kaikin puolin oma juttu.

Vierailija
11/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus, käytännöllisyys, laadukkuus

Vierailija
12/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mahtuu päälle. Oikeasti. En ole ikinä osannut paremmin panostaa.

Vierailija
13/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta asiasta. Ulkoiluvaatteissa vedenpitävyys, mukavuus, hengittävyys, yhdisteltävyys.

Normi- ja kotivaatteissa mukavuus, läskinpeittokyky (mulla on todella useasti läskipäiviä vaikka olenkin normipainoinen), värit

Hienommissa vaatteissa ryhdikkyys, asiallisuus ja selkeä leikkaus, värit

Juhlavaatteissa asiallisuus, ryhdikkyys, istuvuus, väri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä