Minkä ikäisenä miehen pitää viimeistään päättää haluaako lapsia vai ei
Jos vielä 32-vuotiaana vitkuttelee päätöksen kanssa niin onko silloin liian myöhäistä?
Kommentit (36)
Vai että päättää, yksin on huono päättää yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa ystävä piiriä kuin katsoo moni on painostettu isäksi tuossa vaiheessa
Jep monta hienoa miestä ollaan menetetty tähän. Kaveriporukka vaan harvenee kun miehistä yksi kerrallaan putoaa tuonne synkkään vaippakaruselliin. Ja fakta on se, että tämä on naisten syytä
Oot vaan katkera kun kukaan ei ole halunnut sinua lastensa isäksi.
Minun perheellisten kavereiden rahat menee vaippoihin, rattaisiin, leluihin ja rumiin perheautoihin. Ulkopuolisen silmiin tuo vaikuttaa kaikinpuolin aika rasittavalta ja kuluttavalta elämältä. Minulla sen sijaan on Porsche ja käytän ylimääräiset rahani esim. reissailuun.
Selvästi olet tehnyt oikean valinnan, jos lapsiperhe-elämä näyttäytyy sinulle noin negatiivisessa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep monta hienoa miestä ollaan menetetty tähän. Kaveriporukka vaan harvenee kun miehistä yksi kerrallaan putoaa tuonne synkkään vaippakaruselliin. Ja fakta on se, että tämä on naisten syytä
Minun perheellisten kavereiden rahat menee vaippoihin, rattaisiin, leluihin ja rumiin perheautoihin. Ulkopuolisen silmiin tuo vaikuttaa kaikinpuolin aika rasittavalta ja kuluttavalta elämältä. Minulla sen sijaan on Porsche ja käytän ylimääräiset rahani esim. reissailuun.
Kiva kuitenkin, kun jokainen voi valita itselleen sopivan elämän.
Toisilla onnistuu jopa sekä lapset että reissailu että "Porsche" (meidän tapauksessa kylläkin Tesla),
Mutta saattaisi yllättyä siitä, että nuo sun säälimät kaverit saattaa sääliä sua "ikuista teiniä, joka ei edes perhettä itselleen saa hankittua niin pitää tyytyä Porscheen".
Mutta kuten todettu, eikö oo aika hienoa, että jokainen voi valita itselleen sopivan elämän ja pyrkiä sitä kohti?
Saahan sitä miettiä vaikka hamaan tappiin, mutta parikymppisenä hyvännäköisen ja ennestään lapsettoman äitiehdokkaan löytäminen on hitokseen helpompaa kuin 32++.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa hankkia lapset ikävuosina 25-30. Miesten kannattaa hankkia lapset ikävuosina 30-35.
32v miehen kannattaisi etsiä itselleen sellainen 25-27v nainen, elää pari vuotta yhdessä ja sen jälkeen hankkia ne lapset kun biologia sen vielä sallii
Minä taas sanoisin että kannattaa suunnata katse niihin omanikäisiin naisiin eli 30+. 25-27v naiset etsivät yleensä omanikäisiä. Toki jos koet olevasi huippumies niin sinne vaan mukaan kilpailemaan.
Minä sain ensimmäisen lapseni 56v. M59
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä miettiä vaikka hamaan tappiin, mutta parikymppisenä hyvännäköisen ja ennestään lapsettoman äitiehdokkaan löytäminen on hitokseen helpompaa kuin 32++.
Parikymppisillä hyvännäköisillä naisilla rima on niin korkealla, että niille kelpaa vain supermies
Aloitetaan siitä, että kerro, ap, kuinka hyvä flaksi sinulla ylipäänsä on naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan siitä, että kerro, ap, kuinka hyvä flaksi sinulla ylipäänsä on naisten kanssa.
Ehkä kerran vuodessa pääsen treffeille jos oikein yritän. Eri aika tavallinen flaksi varmaan?
.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran vuodessa pääsen treffeille jos oikein yritän. Eri aika tavallinen flaksi varmaan?
.ap
Mikä siis saa sinut kuvittelemaan, että tulevaisuudessa tilanne muuttuisi niin, että sitten kun joskus päättäisit haluta lapsia, kysyntää olisi niin paljon, että saisit mahdollisesti itseäsi paljonkin nuoremman naisen?
Juna meni jo.. ajattele asiaa mielummin niin, että minkä ikäisenä haluat tehdä omia juttuja, etkä enää pelmuta pentujen kanssa.
Vinkkinä, että kun olet 50v, pentujen pitäisi olla vähintään 20v, muuten olet myöhässä.
Pappaikäinen isä hävettää lastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on painostettu?
Aika tossukoita miehiä kaveripiirissäsi ilmeisesti, jos ei kerta mitään sananvaltaa ole asiaan ollut.
Koetapas ehdottaa hormoonihirviöille, että mitäpä jos lykätään sitä lasten hankkimista hamaan tulevaisuuteen, jospa se siitä into laimenisi. Eiköhän tuo ole kohta avioerolla uhkailut kehissä. Jos se ei ole painostamista, niin mikä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi olet tehnyt oikean valinnan, jos lapsiperhe-elämä näyttäytyy sinulle noin negatiivisessa valossa.
No tuotahan se lapsiperhearki on, oikein oikein oikein hyvänä päivänä.
Sen kokeneena suosittelen 30v miehille valitsemaan sen porssen, niin tekisin itse nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.ap
Ei ole tavallinen flaksi sori vaan. Sulla on rima liian korkealle. Hyväksy tasosi tai koita parantaa sitä
Vierailija kirjoitti:
No ei mutta vaikeammaksi tulee. 40v alkaa olla melkein mahdotonta saada esikoista tilastojen mukaan.
Oma mieheni oli 43 kun lapsemme syntyi. Hänen kolmella kaverillaan on myös saman ikäisenä ellei himan vanhempanakin tehtyjä lapsia, esikoisia kahdella. Kaverimies oli 52 kun sai esikoisensa. Kaikki akateemisesti koulutettuja hyväosaisia miehiä.
Tai sitten pitää vuosien saatossa todella laskea sitä kuuluisaa rimaa.