Sain tehosterokotteesta oireita eilen, voinko tänään mennä töihin jos ei ole huono olo?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Rokote ei sisällä virusta eli sen myötä et voi tartuttaa ketään. Tietysti menet töihin jos olokin on kerran ihan hyvä.
Kiitos. No olo on vähän sillä rajalla, että onko hyvä vai ei. Yleensä sit kuumeilun jälkeen on vielä tosi väsynyt olo, niin en ole varma, että onko tää jo ihan ok olo vaiko sellainen, että pitäis olettaa, että oireita on vielä tulossa.
Mistä voi tietää että oireet johtuvat rokotteesta?
Päätä kuule itse menetkö töihin. Täällä kaikkia määräileviä ohjailijoita. Kaikkia ei kannata uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote ei sisällä virusta eli sen myötä et voi tartuttaa ketään. Tietysti menet töihin jos olokin on kerran ihan hyvä.
Kiitos. No olo on vähän sillä rajalla, että onko hyvä vai ei. Yleensä sit kuumeilun jälkeen on vielä tosi väsynyt olo, niin en ole varma, että onko tää jo ihan ok olo vaiko sellainen, että pitäis olettaa, että oireita on vielä tulossa.
Et tietenkään voi mennä tänään töihin, jos kuumetta ollut eilen ja olo tuollainen kuun kerroit. Yleensä rokotuksesta saa ohjeetkin miten toimia, mutta kotiin on jäätävä. Jos kuumetta ei nouse uudelleen ja olo ok, niin sitten töihin aikaisintaa muistaakseni huomenna. Jos kuumeilu jatkuu paria päivää kauemmin, niin sitten koronatestiin.
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei ole moniin kuukausiin mitään flunssaoireita, joten tässä tapauksessa syy-seuraus -suhde on ilmeinen.
Minä huitasin kossupullon naamariin korona rokotuksen jälkeen ja seuraavana aamuna oli vain mitättömän laimea krapula. Täytyy ihmetellä mitä vauvoja aikuiset ihmiset ovat jos tutisee ja heikottaa joku korona piikki. Luulosairaita ja on muka sairas jonkun piikin jälkeen. Minua käskettiin vartti istumaan piikin jälkeen ja sanoin etten nyt niin huonossa kunnossa ole ja pääsen heti kulkemaan. En turhaan ala istuskelemaan missään tämmöisenä tautisena aikana. Lähdin suoraan vettä väkevämpää juhla juomaa hakemaan niin että tätä pitää oikein juhlistaa. Olin sopivasti lomalla. Töihin olisi päässyt jos olisi työpäivä ollut.
Soitin terveysneuvontaan.
Sh sanoi puhelimessa, että voi niitä oireita tulla ja mennä tehosterokotteesta. Huvittavana yksityiskohtana se, että hänen mielestään minulla ei voinut olla kuumetta, koska en sitä mitannut. Aloin siis yöllä palella, puin kunnolla päälle, villasukat jalkaan ja silti vilunväristyksiä lämpimän untuvapeiton alla. Ei silti "voinut tietää", onko kuumetta. No ei sitten. En jaksanut mitata kuumetta, kun siinä odotin, että nukahdan. Edellisen kerran kun tuon untuvapeittoni alla palelin, minulla oli kuumetta, siksi pidin asiaa aivan selvänä. ap
Nyt voit sitten alkaa jännätä milloin mikrohyytymät verisuonissa pakkautuvat tukokseksi. Onnea vaan mahtavasta valinnastasi.
Ei rokote ole syy pitää palkallista saikkupäivää. Töihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei rokote ole syy pitää palkallista saikkupäivää. Töihin vaan.
Mä kyllä tiedän ihmisiä, jotka ovat saaneet rokotteesta sellaisia oireita, että eivät olisi olleet työkykyisiä.
Menin kuitenkin eilen töihin ja ei sitten tullut enää kummempia oireita.
ap
Joo, voit mennä . Niissä rokotetiedoissa mitkä sanovat siellä tulisi kertoa juuri se, että rokote ei tee koronaa etkä voi tartuttaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Soita siihen rokote numeroon tai terveysasemalle,kysy heiltä.Ei tällä ole lääkäreitä vastaamassa sinulle yhtään mitään. Jokainen kokee rokotuksen saamisen erilailla ja tuntemukset sen jälkeen..Suurin oire on siellä omassa päässä.