Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nico Giansantin ehdokkuus puheenjohtajakisassa estetty sääntöjen vastaisesti?

Vierailija
30.07.2021 |

Nyt ei näytä hyvältä, Perussuomalaisten puoluekokouksen ympärillä kokoajan jotain ihmeellistä säätöä ja hälyä. Onko puolueen sisällä kaikki kunnossa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tehty kaikki aivan oikein...

Vierailija
2/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö persut edes omaa puoluekokoustaan osaa hoitaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö persut edes omaa puoluekokoustaan osaa hoitaa?

Näemmä ei... Rasittavaa kun kokomajan on jotain vaaleja tai muuta ja persut tukkii koko palstan omalla älämölöllään.

Vierailija
4/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekoilua, jos säännöissä sanotaan että jokainen jäsen voi halutessaan asettua ehdolle sitte sen pitää olla näin. Ei Putkonen voi päättää kuka saa olla ehdokas ja kuka ei ihan pärstäkertoimen mukaan.

Vierailija
5/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa ko sääntökohta tänne…minä kerron miten ko määärykset säännöissä tulkitaan….voin tarvittaessa laittaa vaikka asiaan liittyvät yhdistyslain pykälät

Vierailija
6/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta naurattaa jo tämä sekoilu, liekö meillä enää syyskuussa Perussuomalaista puoluetta ollenkaan!

Vierailija
7/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitapa ko sääntökohta tänne…minä kerron miten ko määärykset säännöissä tulkitaan….voin tarvittaessa laittaa vaikka asiaan liittyvät yhdistyslain pykälät

Kirjoitustaitosi perusteella en usko sinun sääntöjen tulkinnan olevan sieltä pätevimmästä päästä...

Vierailija
9/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustaitosi perusteella en usko sinun sääntöjen tulkinnan olevan sieltä pätevimmästä päästä...

Hah….itse asiassa aika huvittava juttu…voisit yllättyä jos totuus osaamisestani tulisi ilmi :)

Vierailija
10/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah….itse asiassa aika huvittava juttu…voisit yllättyä jos totuus osaamisestani tulisi ilmi :)

Työmies, näyttösi eivät ole kovin vahvat.

Vierailija
11/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse siis Suomen riippumattomimman median "Levelin" yhdestä isännästä. 

Hän on rikastunut kryptovaluutoilla, joten hän on täysin riippumaton sanomaan ja tekemään mitä haluaa. Levelissä tuleekin aikamoista juttua välillä. Eivät kuvia ainakaan kumartele. 

Vierailija
12/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmies, näyttösi eivät ole kovin vahvat.

En ole se työmies mihin viittaat…..minulla ei ole mitään siteitä mihinkään puolueeseen

Vierailija
13/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme sekoilua, jos säännöissä sanotaan että jokainen jäsen voi halutessaan asettua ehdolle sitte sen pitää olla näin. Ei Putkonen voi päättää kuka saa olla ehdokas ja kuka ei ihan pärstäkertoimen mukaan.

Jäsenmaksut maksamatta. Ei epäselvää.

Vierailija
14/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta naurattaa jo tämä sekoilu, liekö meillä enää syyskuussa Perussuomalaista puoluetta ollenkaan!

Meinaat että jonkun muutaman jäsenen pyrkiminen tai pyrkimättömyys puoluejohtoon vaikuttavat noin ison puolueen asioihin jotenkin?

Olihan Keskustallakin viimeksi ns. musta lammas ehdokkaana. Se stetson-mies. Hän oli puolueliitin ulkopuolelta, ei päässyt missään esille eikä noteerattu mitenkään. 

Vierailija
15/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico ei ole maksanut jäsenmaksua ajoissa.

Jos ei noin pientä asiaa kykene hoitamaan, eikä ajoissa, kuinka kenenkään pitäisi luottaa, että kykenee hoitamaan myös vähän isompia asioita ?

Vierailija
16/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se nyt tosissaan pyri puheenjohtajaksi. 

Kaveri oli ehdolla kunnanvaltuustoon, muttei tullut valituksi. 

Hänelle tuli kuntavaalien aikaan jotain kärhämää muutaman persujen aluepomon kanssa ja siksi nyt provoilee pyrkimällä ehdokkaaksi. 

Vierailija
17/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi pojat….täällä puhutaan ihan sivuseikoista….voisiko kiistakumppanit lukea puolueen säännöt…edes joskus….

Terveisin se ei-työmies

Vierailija
18/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäsenmaksut maksamatta. Ei epäselvää.

Sääntöjen mukaan ei voi äänestää, mutta ehdolle voi asettua.

Vierailija
19/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti puoluetoimisto, Työmiehestä alkaen tulee huutelemaan puolitotuuksiaan puskista. Pitäisikö nyt vaan pidättäytyä niissä säännöissä ja jos ne ei sovi niin sitten muuttaa niitä sen prosessin mukaisesti mitä säännöissä on määritelty.

Vierailija
20/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt ne säännöt…ja en ole puoluetoimistosta….tämä on aivan turhaa netissä huutelua kun vastaukset löytyvät puolueen säännöistä…