Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitsette uneni?

Vierailija
27.08.2006 |

Olin tyttäreni kanssa ostamassa minulle hääpukua, kaupassa oli vaan pukujen yläosia, siis erivärisiä kiiltäviä korsetteja, suurin osa oli turkoosin sinisiä tai valkoisia ihan kauniita. En halunnut valkoista ja myyjä toi minulle käytetyn näköisen virttyneen ja muotonsa menettäneen likaisen vaalean sinisen.

Menin sovittamaan yläosaa sovituskoppiin, joka oli lasiseinäinen terassi, joku ukko poltteli ikkunan takana tupakkaa. Myyjä tuli auttamaan minua sovituksessa ja kiersi kätensä ympärilleni niin lujasti, että ajattelin tukehtuvani, samantien huomasin hänen työntävän etumustaan minun jalkoväliini. Ajattelin, että tälläistäkö on lesboseksi.

Kun käännyin myyjä olikin vanha kuivakas ukko, jolla roikkui ainakin 25cm pitkä penis hameen alta, naama oli meikattu irvokkaasti ja hän ojensi minulle vammaisen kiinalaisvauvan syliin, jossain taustalla oli myös toinen vammainen kiinalaisvauva. Silittelin vauvaa, koska olin kuullut jostain että lapsi paranee kun häntä silittelee. Hetken siliteltyäni vauva hymyili irvokkaasti ja valahti nuolemaan jalkoväliäni.

Silloin heräsin ja makasin kuin halvaantuneen ainakin 5minuuttia kamalan ahdistava olo jatkui koko aamupäivän. En kehdannut edes miehelleni kertoa kamalasta unesta. Mitähän perversioita minulla on mieleni sopukoissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäätkö, että suhteessa mieheesi ilmenee vaikeuksia, pettymyksiä?

Vierailija
2/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) pidät itseäsi liian vanhana ja rumana johonkin (vain sinä tiedät mihin)

b) olet ahdistunut negatiivisista tunteistasi lapsia(si?) kohtaan

c) kotonasi ei paljon puhuttu seksiasioista

d) voisi se ukko kömpiä sinun puolellesi vähän useamminkin

lasku tulee perässä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas luulen, että ap on liikaakin harrastanut näitä nuoleskelujuttuja ukkonsa kanssa ja pitää ko. hommia perversseinä (ja oikeasti kokee homman vastenmieliseksi), mutta haluaa teeskennellä ukolleen...

35 egeä tilille. pliiiis.

Vierailija
4/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 egellä saa varattua ajan sihteerille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme