Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää, miten taksi otetaan Hgin rautatieasemalta! Järkyttävä määrä takseja, ties mitä Yangoja. Jos haluaa

Vierailija
30.07.2021 |

tavallisen Lähitaksin, pitääkö se vain etsiä sieltä taksien merestä ja mennä sinne keskelle? Eivätkö ne muut taksikuskit lynkkaa siinä vaiheessa?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä unelmaa, monikulttyyrisyys on rikkauttarakkautta ja riehuvia taksikuskeja. Kiitos kusipäät sipilä berner.

Vierailija
62/96 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bernerin ja Keskustan pahin moka kirjoitti:

Idioottimaisin keskustan masinoima ideologinen peli oli romuttaa taksisysteemi. Nykyään ei uskalla läneuvoa omia tyttäriä käyttämään taksia.

Soita taksikeskukseen ja pyydä suomalainen kuski tai nainen. Tämä toimii.

Mikä taksikeskus ottaa tämmösen toiveen huomioon?

Minä tilasin taksin Vantaalla ja pyysin Suomalaisen kuskin. Onnistui hyvin.

Ok mutta mikä taksi firma? Kysyn mielenkiinnosta, käytän paljon taksia.

Sama kiinnostaa, vaikkakin taksia tulee käytettyä harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako (vihreät ja vasemmiston) kansanedustajat ottaa taksia tuosta tolpalta vai kikkaileeko noikin tilaamalla sen kulman taa?

Miten vihreät ja vasemmisto tähän liittyy, tämähän oli keskustan, kokoomuksen ja persujen hallituksen uudistus?

Vierailija
64/96 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää taksia. Meillä on messengerissä kadun naapurien kanssa kyytipiiri. Sieltä sovitaan kyydit.

Vierailija
65/96 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse voit valita sopivan auton ja kuskin, ei tartte ottaa ensimmäistä taksia jonosta.

Kokeilepa...

Vierailija
66/96 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, lain mukaan saan ottaa vaikka sen viimeisen taksin

Vierailija
67/96 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu ja toimii sekä laki puolellani. Huusivat huono Suomella, sanoin etten ymmärrä, eikä kiinnosta, heippa.

Vierailija
68/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta rikollisten taksikaaoksesta EI takseja oteta. Jokaisen se pitäisi ymmärtää!

Vierailija
69/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan toimiva systeemi, mutta suomalaiset eivät ole vaan tottuneet tähän. Itse olen saanut taksimatkani melkein poikkeuksetta halvemmalla uuden lain aikana. Menet jonon takimmaiseen (ei siis etummaiseen, joka on odottanut kauiten) taksiin, kerrot mihin olet menossa ja kysyt onnistuuko kympillä, kahdellakympillä tms. Usein onnistuu. Maksuksi kannattaa varata käteistä, sillä näillä ei aina ole mitään luottokorttipäätteitä autoissaan. Joka kerta olen päässyt sinne minne pitää.

Vierailija
70/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan toimiva systeemi, mutta suomalaiset eivät ole vaan tottuneet tähän. Itse olen saanut taksimatkani melkein poikkeuksetta halvemmalla uuden lain aikana. Menet jonon takimmaiseen (ei siis etummaiseen, joka on odottanut kauiten) taksiin, kerrot mihin olet menossa ja kysyt onnistuuko kympillä, kahdellakympillä tms. Usein onnistuu. Maksuksi kannattaa varata käteistä, sillä näillä ei aina ole mitään luottokorttipäätteitä autoissaan. Joka kerta olen päässyt sinne minne pitää.

Pyydät liikoja. Hieman pidemmälle vietynä ase kuljettajan ohimolle ja ilmainen kyyti

Vierailija
71/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vähän aikaa sit hötäpäissäni aggressiivisimman kuskin joka ei puhunut sanaakaan suomea.

Ei meinannut löytää yhdelle lapsista turvavyötä jostain penkkien välistä.

Taksi Espooseen maksoi 100 e, ennen 55 e.

Sellaista.,

Vierailija
72/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vain ison yhtiön taksi ja tilaa tai maksa sovelluksella. Ainakin jää todiste, missä on pyöritty. Tosin mua on yritetty pissiä linssiin myös THn autossa, mutta valitsipa väärän naisen yritykselle. Sanoin että ootas hetki niin soitan keskukseen, äkkiä sovelluksella maksaminen sitten alkoikin toimia. Olisin sanonut että saat veloittaa ihan milloin haluat tämän matkani, korttiani en sulle anna. Keskukseen kannattaa aina ottaa puhelu, niin nämä mätäpaiseet ovat kohta ilman keikkaa. Mua ei kannata uhkailla tai painostaa yhtään, osaan nostaa sellaisen metelin että kuuluu eduskuntatalolle asti. Ihan turha vaivaantua ja hyssytellä, suuta auki ja ääntä kuuluviin. Suomalainen on joskus niin helppo uhri.

Kuulostat sellaiselta naiselta, jolle Afrikan kuski antaa vaihtorahat luonnossa kuunneltuaan sun juttujasi tarpeeksi.

Vierailija
73/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin vähän aikaa sit hötäpäissäni aggressiivisimman kuskin joka ei puhunut sanaakaan suomea.

Ei meinannut löytää yhdelle lapsista turvavyötä jostain penkkien välistä.

Taksi Espooseen maksoi 100 e, ennen 55 e.

Sellaista.,

Siis lentokentältä otin.

Vierailija
74/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan näköistä touhua kun mustat kuskit tappelevat asiakkaista. Eikö asiakas saa itse kyytinsä valita? Onko tuossa joku jonotussysteemi, että täytyy ottaa jonon ensimmäinen taksi? Mieluummin olen ottamatta mitään.

Vierailija
75/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te ymmärrä taksin valitseminen etnisen taustan tai vieraan riehuvan agressiivisen kulttuurin takia, on rasismia. En ymmärrä miksi tähän ei puututa. Ei sitä voida muutaman yksittäistapauksen takia syrjiä kaikkia.

Tervetuloa tutustumaan sieltä maaseudulta tuohon Rautatientorin agressiiviseen teatteriin.

Vieläkö se Esko Salminen tähdittää Kansallisteatteria? 

T. Viimeksi 60-luvulla käynyt

Vierailija
77/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te ymmärrä taksin valitseminen etnisen taustan tai vieraan riehuvan agressiivisen kulttuurin takia, on rasismia. En ymmärrä miksi tähän ei puututa. Ei sitä voida muutaman yksittäistapauksen takia syrjiä kaikkia.

Tervetuloa tutustumaan sieltä maaseudulta tuohon Rautatientorin agressiiviseen teatteriin.

Vieläkö se Esko Salminen tähdittää Kansallisteatteria? 

T. Viimeksi 60-luvulla käynyt

Hyvänmielen kommenttiXD

Vierailija
78/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalan näköistä touhua kun mustat kuskit tappelevat asiakkaista. Eikö asiakas saa itse kyytinsä valita? Onko tuossa joku jonotussysteemi, että täytyy ottaa jonon ensimmäinen taksi? Mieluummin olen ottamatta mitään.

On siinä periaatteessa, mutta kannattaa aina mennä kysymään jonon viimeiseltä taksilta ensin. Se on tullut siihen äskettäin, ja saattaa lähteä heittämään keikan ihan pilkkahinnalla, jos vaihtoehtona on odotella siinä pahimmillaan vaikka tunti pääsyä jonon keulille.

Vierailija
79/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaisin appsilla. Voit valita kuskin ja koska kuskista annetaan kyydin jälkeen arvio, on laatu parempi.

80/96 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, älkää menkö ulkomaisen taksikuskin kyytiin. Olen kokenut seksuaalista häirintää joten haluan varoittaa. Heitä on myös ns luottofirmoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän