Selittäkää, miten taksi otetaan Hgin rautatieasemalta! Järkyttävä määrä takseja, ties mitä Yangoja. Jos haluaa
tavallisen Lähitaksin, pitääkö se vain etsiä sieltä taksien merestä ja mennä sinne keskelle? Eivätkö ne muut taksikuskit lynkkaa siinä vaiheessa?
Kommentit (96)
Mahtaako (vihreät ja vasemmiston) kansanedustajat ottaa taksia tuosta tolpalta vai kikkaileeko noikin tilaamalla sen kulman taa?
Ota vain ison yhtiön taksi ja tilaa tai maksa sovelluksella. Ainakin jää todiste, missä on pyöritty. Tosin mua on yritetty pissiä linssiin myös THn autossa, mutta valitsipa väärän naisen yritykselle. Sanoin että ootas hetki niin soitan keskukseen, äkkiä sovelluksella maksaminen sitten alkoikin toimia. Olisin sanonut että saat veloittaa ihan milloin haluat tämän matkani, korttiani en sulle anna. Keskukseen kannattaa aina ottaa puhelu, niin nämä mätäpaiseet ovat kohta ilman keikkaa. Mua ei kannata uhkailla tai painostaa yhtään, osaan nostaa sellaisen metelin että kuuluu eduskuntatalolle asti. Ihan turha vaivaantua ja hyssytellä, suuta auki ja ääntä kuuluviin. Suomalainen on joskus niin helppo uhri.
Cityvihreä tapa: Nappaa steissin edestä skuutti, ajele sillä urku auki liikennesäännöistä piittaamatta raivoten eteen ilmestyneille jalkakäytävillä.
Otat sen taksin, joka on ensimmäisenä jonossa tai sen rinnalla.
Ei se sen monimutkaisempaa ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ymmärrä taksin valitseminen etnisen taustan tai vieraan riehuvan agressiivisen kulttuurin takia, on rasismia. En ymmärrä miksi tähän ei puututa. Ei sitä voida muutaman yksittäistapauksen takia syrjiä kaikkia.
Tervetuloa tutustumaan sieltä maaseudulta tuohon Rautatientorin agressiiviseen teatteriin.
Hyvin arvasit, maaltahan minä olen. Ei kai se tilanne niin paha voi olla. Puutuisihan poliisi tai taksitarkastaja ja ottaisi luvat pois jos noin paha tilanne olisi. Tuntuu että rasismia on vain.
Vierailija kirjoitti:
Yllätysfetisisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ymmärrä taksin valitseminen etnisen taustan tai vieraan riehuvan agressiivisen kulttuurin takia, on rasismia. En ymmärrä miksi tähän ei puututa. Ei sitä voida muutaman yksittäistapauksen takia syrjiä kaikkia.
Tervetuloa tutustumaan sieltä maaseudulta tuohon Rautatientorin agressiiviseen teatteriin.
Hyvin arvasit, maaltahan minä olen. Ei kai se tilanne niin paha voi olla. Puutuisihan poliisi tai taksitarkastaja ja ottaisi luvat pois jos noin paha tilanne olisi. Tuntuu että rasismia on vain.
Mitkä ihmeen luvat?
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsen kaikki asiakaspalvelijat etnisyyden perusteella jos vain suinkin pystyn. Taksilla en ole uskaltanut enää ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on itseasiassa huomattavasti pahempi mitä mediasta saa kuvan. Keskiviikkona taksitarkastaja joutui mukiloinnin kohteeksi. Vain hullu ottaa tuosta taksin tai ylipäätään menee m*musen kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta sinisilmäisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Toivon,että Berner&Sipilä nukkuvat erittäin huonosti tämän taksihelvetin luotuaan. Lopun elämäänsä kärsikööt kaiken mahdollisen ikävän ja pashan.
Minä en usko, että heillä on edes olemassa minkäänlaista omaatuntoa eivätkä kykene tuntemaan katumusta, etenkään Berner.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten tarvitse ottaa ensimmäistä. Asiakas saa valita.
Jos kulttuuriin kuuluu huutaminen, agressiivinen käytös ja huijjaaminen meidän täytyy vain sopeutua tilanteeseen. Emme voi edellyttää, että heti oppisivat rauhallisen, rehellisen ja kunnioittavan suomalaisen tavan toimia. Kärsivällisyyttä kyllä ne siitä rauhoittuu kun näytetään esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsen kaikki asiakaspalvelijat etnisyyden perusteella jos vain suinkin pystyn. Taksilla en ole uskaltanut enää ajaa.
Saan maksavana asiakkaana valita, minkä taksin kyytiin menen tai vaikka missä kaupassa käyn. Syrjivää tai rasistista ehkä, mutta saan valita mihin omat rahani sijoitan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako (vihreät ja vasemmiston) kansanedustajat ottaa taksia tuosta tolpalta vai kikkaileeko noikin tilaamalla sen kulman taa?
Eduskunnasta varmaan hakevat jotkut luottotaksit ja kuljettajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnasta varmaan hakevat jotkut luottotaksit ja kuljettajat.
Jep, sieltä on varmaan suorat numerot heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on itseasiassa huomattavasti pahempi mitä mediasta saa kuvan. Keskiviikkona taksitarkastaja joutui mukiloinnin kohteeksi. Vain hullu ottaa tuosta taksin tai ylipäätään menee m*musen kyytiin.
Joo ei todellakaan täysjärkinen valitse tuollaista kyytiä. Sitäpaitsi suurella todennäköisyydellä asiakas joutuisi opastamaan kuskia, kun eivät tunne kaupunkia oikeastaan yhtään. Ja puhuuko ne edes englantia ja/tai suomea, I doubt that.
Vierailija kirjoitti:
Ota vain ison yhtiön taksi ja tilaa tai maksa sovelluksella. Ainakin jää todiste, missä on pyöritty. Tosin mua on yritetty pissiä linssiin myös THn autossa, mutta valitsipa väärän naisen yritykselle. Sanoin että ootas hetki niin soitan keskukseen, äkkiä sovelluksella maksaminen sitten alkoikin toimia. Olisin sanonut että saat veloittaa ihan milloin haluat tämän matkani, korttiani en sulle anna. Keskukseen kannattaa aina ottaa puhelu, niin nämä mätäpaiseet ovat kohta ilman keikkaa. Mua ei kannata uhkailla tai painostaa yhtään, osaan nostaa sellaisen metelin että kuuluu eduskuntatalolle asti. Ihan turha vaivaantua ja hyssytellä, suuta auki ja ääntä kuuluviin. Suomalainen on joskus niin helppo uhri.
Siis maksatko käteisellä vai miksi luottokorttia et anna? En ymmärtänyt.
Onko TH Taksi Helsinki?
Yritin etsiä Lähitaksin appia, en löytänyt oli vain kymmenittäin muita.. pitää varautua Helsingin reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis maksatko käteisellä vai miksi luottokorttia et anna? En ymmärtänyt.
Onko TH Taksi Helsinki?
Yritin etsiä Lähitaksin appia, en löytänyt oli vain kymmenittäin muita.. pitää varautua Helsingin reissuun.
TH on TaksiHelsinki. Käytän vain sovellusta, korttini on siinä maksutapana, maksan vain sovelluksella, kuitti tulee sähköpostiin. Lompakkkoa ei tarvitse edes ottaa esiin ja useimmin käytettämäni osoitteetkin löytyvät appsista valmiina. Kyseinen kuljettaja luuli, että voi vetää massit kortilta sanomalla, että sovellusmaksutapa ei toimi.
Jos Lähitaksia ei ole paikalla niin kelpaako Lähi-Itätaksi?