Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro hirveimmät jutut henkilökohtaisesta avustettavasta?

Vierailija
12.08.2014 |

Mitä se vaati yms? Ei nimiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi ulostaa seisoaltaan, nainen, aina ja kakat ja pissat sain siivota vessan lattioilta ja seiniltä.

Vierailija
2/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa koska yritän edelleen toipua siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi aina pitää sormea mun emättimessä kun syötin tai se uhkasi potkuilla

Vierailija
4/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:23"]Se halusi aina pitää sormea mun emättimessä kun syötin tai se uhkasi potkuilla

[/quote]

Just joo.

Vierailija
5/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 luokkalainen poika. Löi, potki ja hakkasi päivittäin. Haukkui ties miksi. Häiritsi tunneilla. Pahoinpiteli toisia oppilaita. Karkasi koulusta milloin koulun katolle, kotiin, kaupungille, viereiseen metsään.. manipuloi muita ja yritti tehdä minusta edesvastuuttoman avustajan. Vuoden ajalta minulla on 7 lääkärinlausuntoa erilaisista pahoinpitelyistä.. mustelmia lähinnä mutta myös nenän hiusmurtuma. Eikä edes aloiteta puhumaan tämän lapsen äidistä!

Vierailija
6/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi käsiksi ja heitteli esineillä. Onneksi oli pyörätuolissa, niin pystyin pyörähtään hänen taakseen kun alkoi se lyöminen ja heittely sillä mikä käteen sattui osumaan.

Vierailija
7/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sille seisoalteen tarpeensa tehneelle ei voinut pitää vaikka astiaa siinä alla tai pyyhettä? Eikö avustaja olisi voinut pidellä niitä? Onhan se selvää, että tuossa työssä joutuu myös kohtaamaan nuo ulos tulevat tarpeet. Ehkä tälle naiselle oli mahdottomuus tehdä tarpeet istualleen?

Eikö monellakin avustettavalla ole vaipat tai muu tarve avustukseen virtsatessa tai ulostaessa. Eli avustaminen pöntölle, pyyhkiminen tai pepun pesu vaipasta tms.