Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisätutkimus.

26.08.2006 |

Ihmetyttää vähän kun mulla ensimmäinen raskaus,kaksoset tulossa ja raskausviikkoja jo 34,eikä ole tehty kuin yksi sisätutkimus (Rv silloin 13,ei vielä edes tiedetty että tuplat)

Joka kerta äitiyspolilla sisätutkimus siirretään " seuraavaan kertaan" ,kysyvät vain onko supistellut,sanon että en tiedä kun maha on lähes koko ajan kova,ja taas siirtyy seuraavaan kertaan koska vointini on hyvä..

Eikö kaksosraskaudessa voi kohdun suu aueta/pehmentyä pelkästään siitä että kohtu kasvaa niin nopeaa? Ihmetyttää vähän että ei tutkita.. Tiedän että ei liika sörkkiminenkään hyväksi ole mutta silti..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella outoa! Minulle tehtiin sisätutkimus äitipolilla kyllä aina. Kaksosraskauksissa tosiaan tapahtuu sitä kypsymistä usein jo aikaisemmin, eli siksi kohdunsuun tilannetta tarkkaillaan.

Missä sairaalassa käyt?

Onneksi olet päässyt jo noin pitkälle!

Vierailija
2/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä kun noin tekevät. Onneksi on jo näin pitkällä että sinänsä ei hätää. Joka kerta kyllä ultraavat ja 30 viikolta lähtien otettu sydänkäyrää. Muutenkin olen saanut mielestäni aika huonosti informaatiota,jos jotain kysyn niin lääkäri vain kohauttaa olkia ja antaa ympäripyöreitä vastauksia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin 35+4 menin TYKS:aan suuren painoeroepäilyn vuoksi ultrattavaksi.. Sillon selvis, että kohdunkaulakanava oli hävinnyt kokonaan ja olin kahdelle sormelle auki.. Sain ajan 36+5 synnyttämään käynnistyksellä.. (lääkäri tosin varoitteli, että voi lähteä syntymään ennenkin itsekseen, mut eipä lähtenyt)

Kervinen + dynamic duo

Vierailija
4/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma, ultrasivat kyllä ja sydänkäyrää otettiin.. itte muutenkin pienes paniikis odotusajan kun kortta itellä ei oo ku puoltoistametriä. Ihmettelin kyllä usein kun niin harvoin s.tutkimustehtiin, lähestulkoon varmaan yhtämonta kertaa kun yksöstä odottaessani. Kävihän siinä sit loppujen lopuks niin että ambulanssilla vietiin rv31+3 tampereelle, ennenaisen synnytyksen pelos vuodelepoon 2.5viikoks pelkillä vessaluvilla.ei hauskaa.. vaasalla ei olis ollu resursseja hoitaa eikä lastenlääkäri olisi suostunut hoitamaan vauvoja jos silloin olisi jo syntynyt. Ja tuotiinhan mut takas tampereen " tilataksilla" Farmarilla!! Vaasas sanotaan transiitteja tilatakseiks.. sielläpä makasin farmarin peräluukus toisella kyljellä kokomatkan, ja köytettynä ettei paljon jalkoja saanu liikutettua, liekoja ei kuulemma saanut avata.. ja oli huono olo perillä, tuolloin viikkoja oli vajaa 34 ja 35+0 jouduttiin käynnistään. Olis varmaan pitäny nostaa kissa pöydälle ton matkan jälkeen, mutta jäi tekemättä. Toivon sydämenpohjasta ettei muut joudu kokeen samaa... sivus vähän aiheesta, mut uli niin elävästi ns. verenmaku suuhun.. vointeja sulle =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme