Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko rajoitusten ja maskisuositusten ym. tarkoitus alunperin suojella riskiryhmäläisiä ja helpottaa sairaanhoidon kuormaa?

Vierailija
30.07.2021 |

Itse ymmärsin niin, että kaikki nämä rajoitukset, suositukset ym. laitettiin sen vuoksi, että riskiryhmäläisiä suojeltiin, ja pyrittiin pitämään sairaanhoidon kuorma kohtuullisena. Eikö nyt siis kuitenkin kaikki sellaiset ihmiset ole rokotettu, joille tauti on erityisen vaarallinen? Miksi vielä jatketaan rajoituksia ja suosituksia? Mikä tulee olemaan sellainen tilanne, jossa näistä luovutaan ja aletaan elämään ns. normaalisti?

Itse olen saanut ensimmäisen rokotteen ja käytän maskia ym. Eli pyrin kyllä elämään näiden yhteiskunnan säädösten mukaan ja yritän omalta osaltani olla levittämättä virusta. Silti siis mietin tätä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vielä sanoa, että en siis todellakaan kuvittele koronan olevan joku salaliittoteoria tai muuta erityisen jännittävää. Olen vain kiinnostunut, että miksi rajoituksia edelleen asetetaan.

-ap

Siksi koska on ilmennyt long-covid -tapauksia, eli pitkää koronaa sairastavia. Ei tiedetä vielä, jäävätkö oireet pysyviksi. Oireet voivat jäädä nuorillekin. Ei liene suotavaa, että osa ihmisistä jää työkyvyttömiksi koronan takia.

Vierailija
22/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuollaan kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan