Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä miehen päässä liikkuu?

Vierailija
11.08.2014 |

Kevät talvella tapasin erään miehen ja pyörittiin yhessä heinäkuun 11. päivään asti. Mies ilmoitti, ettei ole valmis seurustelemaan, joten päätettiin pysyä vain kavereina. Nyt sitten viime maanantaina hän pyys mua torstaiks mukaan baariin. Ajattelin, että mikäs siinä ku kerta kavereita ollaan. Ennen ku otettiin yhtään, mies pyys anteeks että on ollu ääliö mua kohtaan ja sano et haluu parantaa tapasa. Sinä iltana juotiin ihan liikaa ja päädyttiin vällyjen väliin.

Seuraavana päivänä tämä mies on taas samalla lailla kun sillon keväällä lirkuttelemassa ja niin mielin kielin kun vaan voi olla. Sunnuntaille oli suunniteltu yhen projektin tekeminen ja menin lauantaina jo sinne. Tämä mies töihin lähtiessään tuli suikkaamaan suukon mulle. Ja seuraavana päivänä päädyttiin taas harrastaa seksiä..

Mitä ihmettä sillä pyörii päässä? Ei halua olla, mutta haluaa olla.. Menee järki tällaseen säätämiseen. En minä kestä sitä, että kerkiän kasvattamaan tunteita sitä kohtaan ja sitte se tuleeki ja sanoo ettei kiinnosta. Auttakaa minua! Mitä ihmettä minä teen? En oo ennen ollu vastaavassa tilanteessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playeri. Tietää että sinulta saa ilman vonkaamista. Unohda, löydät varmasti paremman.

Vierailija
2/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö jo nähnyt. Jos et pysty pidättelemään tunteitasi, laita mies kulkemaan. Jos pystyt olemaan etäällä, etkä anna itsesi sukeltaa juttuun täysin, niin anna ajan kulua ja katso, mihin tilanne johtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan mitä haluaa suhteellinen.

Vierailija
4/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ku seuraavan kerran nähään, että mikä on homman nimi. Tosin ei oo kyllä vielä minkäänlaista fiilistä syntyny sitä kohtaan, koska romautti edellisellä kerralla niin pahasti maan jalkojen alta, että nyt oon paljon varovaisemmin mielin liikkeillä.

-ap