Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riidelläänkö teillä enemmän rahasta vai kotitöistä?

Vierailija
26.08.2006 |

Meillä kotitöistä, rahasta ei koskaan. Mies siis töissä ja minä kotona

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan kotitöiden tekemistä, siivoojallekin piti aikoinaan antaa potkut, koska minä halusin itse siivota. Mieskin kyllä tykkää kotitöistä ja oma-aloitteisesti niitä aina tekee, koskaan ei ole tarvinut pakottaa.

Rahaa on käytettävissä melkoisesti, joten siitä ei tule riideltyä. Meillä myös rahat yhteisiä.

Vierailija
2/8 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi tarvitse riidellä kummastakaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä nitkutusta on molemmista asioista puolin ja toisin. Mies kun on tuhlaavainen, ja minä nyt äitiyslomalla pidän tärkeämpänä keskittyä kahteen pieneen lapseemme, kuin puunata kotia.

Vierailija
4/8 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on hiukan eri näkemykset lapsen kasvatuksesta. Keskustelemme :)

Vierailija
5/8 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi harvoin tulee riitoja muutenkaan, ja nekin ovat enemmän stressiä ja väsymystä, jota puretaan joskus vaikeassa elämäntilanteessa johonkin pieneen, turhaan aiheeseen, josta tehdään riidantapaista, kuin että oikeasti olisi erimielisyys oikeasta asiasta, jota muka ei voitaisi ratkaista keskustelemalla.

Vierailija
6/8 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä juuri mistään muustakaan. Minä saatan joskus harvoin vähän möksähtää ja sitten mies lepyttelee...

Vierailija
7/8 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahasta ei koskaan. Minä töissä, miehellä hyvin epäsäännöllisesti töitä. Minä maksan niin kauan kuin jaksan. Tiedän että vielä tulee sekin vaihe jolloin hän toimii meillä veturina.

Vierailija
8/8 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tuon taloon oikeastaan vain minä, mutta molemmat olemme säästäväisiä. Eipä siitä juuri riitaa saa aikaiseksi. Mutta kotitöistä sitä syntyy herkästikin, varsinkin kun itse koen kantavani niistä vastuun ja mieheni olevan ns. apupoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi