Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas miesprobleema, miten tajuta tämä?

Vierailija
11.08.2014 |

Yksi mies johon olen ollut ihastunut, mutta sittemmin haluan vain kaveruutta, koska mies ei halunnut (pystynyt) seurustelemaan, laittoi minulle nimipäiväonnittelut tekstiviestillä, mutta ne tulivat päivän myöhässä. Hullua kyllä tiedän, että hän teki sen siksi näin, etten edelleenkään luulisi liikoja hänen kiinnostuksestaan minuun. 

Nyt mietin vain, että kun tervehdys kerran tuli tahallaan myöhästyneenä, onko se merkki siitä, että mies ei halua että otan häneen yhteyttä, vai voiko siitä päätellä mitään? Toisaalta hän lähetti viestin. Ujo ja erakko mies kyseessä. Haluaako hän että mä vain unohdan hänet? Apua, auttakaa! (Ei niille, jotka takertuvat siihen "mistä voin muka tietää, että tarkoituksella päivän myöhässä". Ei juututa nyt siihen.)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei vaan ajattele noin monimutkaisesti. Kun hän kerran lähetti onnittelut, vaikka myöhäisetkin, on hän sinusta edelleen kiinnostunut.

t. Mies itsekin

Vierailija
2/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollaiset vaikeat miehet. Se pelaa sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ihan neutraalin kysymyksen jostakin aiheesta, keksit varmaan itse kysymyksen. En odottaisi mitään liikoja, mutta en välttämättä ihan jättäisi häntä huomioimattakaan. Anna miehen tehdä sinulle vastakysymys. Pitäisin ihan tällaisena kevyenä yhteydenpitoa. Jos et jaksa viestitellä, voit pidentää vastausvälejäsi hiljakseen.

Vierailija
4/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi "pelaisi", ei pelaa. Miksi aina selitetään, että vaikeat ihmiset pelaa? Ennemmin sanoisin, että heillä on vain oikeasti vaikeaa. 

No, sama se, ehkä tajusin kommenteistanne sen, että voi olla, että mulle tämä juttu ei vain riitä :/ En jaksa tukea ja arvuutella enempää.

Ap

Vierailija
5/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:10"]

Laittaisin ihan neutraalin kysymyksen jostakin aiheesta, keksit varmaan itse kysymyksen. En odottaisi mitään liikoja, mutta en välttämättä ihan jättäisi häntä huomioimattakaan. Anna miehen tehdä sinulle vastakysymys. Pitäisin ihan tällaisena kevyenä yhteydenpitoa. Jos et jaksa viestitellä, voit pidentää vastausvälejäsi hiljakseen.

[/quote]

En keksi ikävä kyllä mitään kysyttävää. En tunne häntä melkein ollenkaan.

Ap

Vierailija
6/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän halvattua minä taas luin

Vierailija
7/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minun ex-miesystäväehdokas, epävakaa persoonallisuus, joka lähetteli vuoden ajan useita tekstiviestejä päivässä, jopa yöllä, mutta ei halunnut parisuhdetta.

Vierailija
8/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miten on kesä mennyt? Tai jos on työssäkäyvä, niin kysy lomasta?

Mies haluaa olla suuhun yhteydessä, koska onnitteli. Vaikka ei siis haluaisi suhdetta. 

Vierailija
9/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:33"]

Kysy miten on kesä mennyt? Tai jos on työssäkäyvä, niin kysy lomasta?

Mies haluaa olla suuhun yhteydessä, koska onnitteli. Vaikka ei siis haluaisi suhdetta. 

[/quote]

Kiitos :)) Toi vois olla sopiva!

Ap

Vierailija
10/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi odotat miehen puolelta tunteita tai suhdetta. Älä ole hölmö nyt.

Vierailija
11/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oilisi muusta kuin pillustasi innostunut niin se heräis aamulla sun vierestä antaisi pitkän pusun ja mumisis hyvää nimipäivää rakas. Kaikki vähäisempi on tyytymistä vähempään kuin olet ansainnut. Kaikki muu on tyytymistä pojuun miehen sijasta.

Vierailija
12/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:38"]

Selvästi odotat miehen puolelta tunteita tai suhdetta. Älä ole hölmö nyt.

[/quote]

No, kyllä mulle paljon vähempikin kelpaa, kuten sanoin en etsi hänestä suhdetta, enää. Mulla on se puoli nykyään kunnossa. Mutta en haluaisi kaveria kadottaa taivaan tuuliinkaan, onko se väärin? Tuskin tuttavuus mieheen naiselta on kielletty länsimaissa.

Ap

Vierailija
13/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä.

Vierailija
14/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla myöhässä lähettämisellä ollut kyllä mitään merkitystä, naiset taas ylianalysoi ja lopputulos AINA väärä!

Vierailija
15/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti: "Kiitos."

Vierailija
16/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kun hänen tuntuu olevan vaikeaa sanoa, että haluaa mitään. Kyseessä lapsena traumatisoitunut aikuinen mieshenkilö :(  Mutta silti vaikuttaa siltä, että on kiitollinen, kun sanattomasti ymmärrän, että ei halua jäädä yksin. 

Sanaton viestintä on vain tosi vaikeaa :/

Vierailija
17/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kyllä, että kiitos :)

Ap

Vierailija
18/18 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:47"]

Ei tuolla myöhässä lähettämisellä ollut kyllä mitään merkitystä, naiset taas ylianalysoi ja lopputulos AINA väärä!

[/quote]

Niin... voisin tietysti lähteä siitä, ettei sillä ikään kuin ollut, vaikka tiedän, että sekin tapahtui siksi minkä sanoin syyksi. Mutta olen kyllä tajunnut jo sen sanattoman viestin, että ei saa odottaa liikoja, ihan kuin mies ei vain luottaisi minuun. Miten saan hänet luottamaan, etten halua häitä tai muuta sen sellaista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan