Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävipä mielessä

Vierailija
26.08.2006 |

kun tässä yksin ja vähän peloissani istuksin hakea naapuri tänne seuraksi kun tiedän että hänkin on yksinäisenä kotonaan lasi varmaankin kädessään. Mutta eihän sellaista voi tehdä... Lähtisi kivat juorut liikkeelle tällaisessa pienessä yhteisössä, naimisissa kun olen, naapuri on poikamies.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äsken kuului ihan kuin laukauksia. (Toinen naapuri laittoi viestin että joku ampui ilotulitusraketteja.) Mutta kun kerran yksinään säikähtää niin siitä ei kovin helposti toivu. Seura olis nyt kyllä tarpeen... Ja jotenkin tuntuu pahalta se että tuo naapurin poikamies on välillä niin yksinäisen oloinen vaikka on tosi mukava. (On vähän alkoholiongelmainen, mutta tosi kiva muuten.) Mä olen täällä yksin vain tämän illan, hän on " aina" yksin. :/ Tai enhän mä nyt kyttää sen elämää, on vain sellainen kuva ettei kamalan paljon sosiaalista elämää ole paitsi kun törmää pihalla naapureihin.

Vierailija
2/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurista saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa täällä kotona muina iltoina ihan vapaasti, ei tarvitse naapureissa juoksennella sen perässä. :D

Vierailija
4/4 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoit hän on varmaan yksinäinen aina eikä vain silloin kuin sinäkin.

Ensi kerran kun mies on reissussa on sitten ihan luonteva ja normaalia että pyydät kylään.

Sitäpaitsi hän saattaisi itse kuvitella jotain väärin jos yhtäkkiä pyydät iltaa istumaan ja mies on pois kotoa. Siitä, mitä kylällä mahdollisesti puhuttaisi, mitä hiton väliä sillä on. Kunhan tilanne on selvä asianomaisille, eli sinulle, poikamiehelle ja miehellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän