Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia perhepäivähoitaja/lasten kotona toimimisesta

Vierailija
11.08.2014 |

Onko paikalla äitejä  tai isiä jotka ovat hoitaneet kotona oman/omien lasten lisäksi muiden lapsia? Tai sellaisia joiden omat lapset ovat olleet hoidossa toisen kotona.

Olen itse ajatellut, että oman lapsen lisäksi ottaisin kotiimme muita lapsia hoitoon ja mietin miten se parhaiten käytännössä toimii. Kuulisin kokemuksia ja vinkkejä mielelläni? Oletteko saaneet omista lapsista kotihoidontuen ja muilta perineet jonkin maksun? Minkä mukaan maksu on määräytynyt? Miten yksityisenhoidon tuki toimii? Miten on ollut eläkemaksujen,vakuutusmaksujen yms. laita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota mä vastaan ihan just :)

Vierailija
2/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mulla onkin enemmän tietoa olla kunnallisena :) Olisko sulla siihen mahdollisuus? Täällä saa palkan myös omasta lapsesta ja siten maksan toki hoitomaksunkin hänestä. Ensin oli khh.tuella, kunnes se loppui, siirtyi hoitolapseksi. Mutta yksityisenä saat toki khh.tuen omasta. Googleta yks.hoidontuki. Joudut myös ottamaan y-tunnuksen ja verot pitää muistaa hoitaa itse. Vastuuvakuutus pitää ottaa. Hoitomaksun voit määrittää itse, mutta itse pitäisin maksun samana kuin kunnallisella vanhempien osuus siis.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta 2.

Käytännössä on mahdollista olla myös kunnallinen. Minulla on vakituinen työkunnalla, joten hieman säätöä vaatii vakanssien suhteen.

-Ap-

Vierailija
4/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso hoitopaikka.net, siellä kaikki tieto :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän