Kalastajan vaimo on mennyt merirosvon kanssa kihloihin
sormus näytti komeilevan uusimmassa postauksessa
Kommentit (61)
Blogin nimi voisi olla "Perhosia vatsassa"
Vanhemmista miehistä siskokset tykkää.
He "vaihtoivat sormukset". Ei siis sanonut että menivät kihloihin, hmmm...
Pidin blogikirjoituksessa outona anekdoottina sitä suppauskaatumistarinaa ja raivoa, jota lapsetkin kuulemma pelkäsivät. Mikä juttu?
Tuo ”vaihdoimme sormuksia” ei kuulosta rakastuneen ja innoissaan olevan naisen luonnehdinnalta, vaan sellaisen, joka on ajautunut tilanteeseen, ja vähätellen ja vähän kiusaantuneesti kuvaa tapahtunutta.
Vierailija kirjoitti:
Pidin blogikirjoituksessa outona anekdoottina sitä suppauskaatumistarinaa ja raivoa, jota lapsetkin kuulemma pelkäsivät. Mikä juttu?
Mä mietin samaa. Taitaa mamma olla vähän räjähdysherkkä.
Miksi kaikki tuntuvat vihaavan Johanna miestä? Kivan näköinen ja fiksu lääkäri kelpaisi mulle. Olen onnellinen heidän puolestaan. Siitäkö täällä ollaan vihaisia kun on epäily että suhde alkoi avioliiton aikana? Niin voi joskus käydä vaikka eihän sellaista kukana halua tai toivo. Ja emme voi edes tietää kävikö täss oikeasti niin. Toivon kaikkea hyvää Johannalle ja miehelle.
En pidä miehestä joka vonkaa treffeille naista joka "ei tiedä onko vielä eronnut". Noh, toki hän sen tiesi, blogiin oli vaan kivaa vääntää ruusunpunainen erotarina joka sitten yht äkkiä muuttuikin keltaisten lehtien sivulla exän haukkumiseksi. Hyi.
En pidä miehestä joka julkaisee somessa tyttöystävästään, alakouluikäisten lasten äidistä tissivakokuvia.
En pidä miehestä joka kutsuu toisen miehen virallista vaimoa julkisesti rakkaaseen. "Rakkaani, kalastajan vaimo"
Onneksi minun ei tarvitsekaan pitää. Riittää että morsmaikku tykkää. Kuten saimme uusimmasta blogipostauksesta lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin samaa. Taitaa mamma olla vähän räjähdysherkkä.
Kuulosti siltä, että mies tiputti tahallaan.
Mitä se laiturijuttu tarkoitti, mihin kuvaan siinä viitattiin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole synonyymi kihloihin menemiselle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se laiturijuttu tarkoitti, mihin kuvaan siinä viitattiin?
Löytyi, menin blogiin, katsoin kuvat vissiin lehden kautta siinä ei ollut kaikki.
Erikoista, miten painottaa tuota lasten pelästymistä ja pelkäämistä tilanteessa.
Miksi nosti sen toistuvasti esille?
Merirosvolle paita päälle ja kainalokarvojen siistiminen, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, miten painottaa tuota lasten pelästymistä ja pelkäämistä tilanteessa.
Miksi nosti sen toistuvasti esille?
Mä tulkitsin sen niin, että lapset ovat kiintyneet tuohon mieheen, eivätkä halua, että hänelle suututaan.
Miten te näette kaikessa niin negatiivista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Googletapa 'vaihdoimme sormuksia', tulee kihlautumisjuttuja!
Myös alttarilla "vaihdetaan sormuksia", teinit voivat "vaihtaa sormuksia" ym. Tuo on eufenismi, menimme kihloihin, mutta emme kehtaa sanoa sitä, tai menimme kihloihin, mutta ehkä emme silleen ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi blogin nimi on kalastajan vaimo? Ei hän ole ollut kalastajan vaimo enää aikoihin, kalastajan ex-vaimo korkeintaan.
Nyksä kalastaa myös. Blogin nimi on ihan ok.
Miksi blogin nimi on kalastajan vaimo? Ei hän ole ollut kalastajan vaimo enää aikoihin, kalastajan ex-vaimo korkeintaan.