Suomi voisi yhdistyä Japanin kanssa yhdeksi valtioksi
Me pidämme japanilaisista ja japanilaiset meistä. Miksi emme siis yhdistyisi?
Kommentit (53)
Suomeenkin pitäisi saada oma Aokigahara
Jos pieni Japanilaisnainen jaksaa olla riksakuskina 90kg pitkälle länsimaalaiselle miehelle, kyllä kai on kohtuullista odottaa, että Suominaiset pärjäisivät tässä ammatissa ihan heittämällä:
Eipä näy Japanilaisen kaupungin keskustassa tyhjiä liiketiloja! Autot, pyörät, riksakuskit ja jalankulkijat kulkevat ihan sovussa keskenään, miksei tämä onnistuisi Suomessakin, jos vaan viherpiipertäjät raivattaisiin pois tieltä sabotoimasta tätä yhteiskuntaa...
Japanilaiset ovat fiksuja, he eivät halua kitkerän katkeria suomalaisnaisia vaivakseen jotka
löytävät syyn AINA jostain muualta kuin itsestään.
Minä olisin kyllä innoissani japanilaisista naisista.
Luulen että diili kaatuu meidän suureen määrään inkkareita. Itse eivät kauheesti ota.
Suomen ja Japanin väliset pienehköt rajakiistat eivät välttämättä haittaisi lainkaan.
japsilasssa oli parasta se 30 e buffetti, laatulihaa ja salaatteja ja kalaa sai tilata päytää 90 min ajaksi ja itse grillailla siinä pöydässä, huippusafkaa, suomessa vastaava maksaisi 400 e
Vierailija kirjoitti:
Eikös ollut joku uskomus että Ainut, eli japanilaisten yksi vähemmistö on suomalaisperäistä?
Ainakin he näyttävät sata vuotta vanhoissa kuvissa ihan suomalaisilta. Voisivat olla myös viikingien jälkeläisiä.
Japanissa on asiat niin hyvin että eihän heillä ole mitään hätää lähteä sieltä Suomeen. Japanilaiset ovat kyllä lämpimästi tervetulleita tänne entiseen "Pohjolan Japaniin" :)
Japanilaisten tuotteidenkin korkea laatu ja käyttövarmuus on erittäin suuressa arvossa täällä ja tietysti muuallakin maailmassa.
Minä sain tarpeekseni Japanista 8 vuoden jälkeen. Turistilla, vaihtarilla ja työreissulaisilla tuppaa jäämään pinnallisempi kuva maasta, kulttuurista ja ihmisistä, kuin meillä jotka oikeasti on asunut siellä ja elänyt osana japanilaista perhettä. Kaikilla mailla on tietysti hyvät ja huonot puolensa, mutta täytyy sanoa että Suomessa on hyvä olla.
Onhan tuo riksataksi vähän kuin pienen 1-litraisen Nissan Micran vedettäväksi olisi laitettu iso asuntovaunu :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo riksataksi vähän kuin pienen 1-litraisen Nissan Micran vedettäväksi olisi laitettu iso asuntovaunu :D
Ai niin tosiaan, asuntovaunussa on jarrut, tuossa ei ole sitäkään :P Tokko menisi tuollainen yhdistelmä läpi Suomessa, jarruton perävaunu kuormattuna on varmaan 2x painavampi kuin veturi :D
Suomen maksullisista tulis noin vain hienoja Geishoja.
Sitten suklaankaan nimi ei varmaan olisi enää ongelma.
Sitten saataisiin 12-tuntiset työpäivät tännekin. Jippii!