Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi exä ottaa yhteyttä?

Vierailija
29.07.2021 |

Kertokaas naiset että miksi yksi teistä otti yhteyttä ja kyseli kuulumisia, vaikka erosimme pari kk sitten eikä aikonut pitää yhteyttä. Ero ei ollut mitenkään likainen, mutta loppuajat olivat riitaisat. Onkohan tullut katumapäälle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heat check. Testaa vain oletko saatavilla.

Vierailija
2/16 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit siltä exältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologista. Kun ei sitä jälkipyykkiä tulekaan, niin aletaan epäillä, etten sittenkään merkinnyt hälle mitään. Tämä sama kuvio toistuu omissakin suhteissa. Miehet tsekkaa, että jäinkö itkemään perään. He havahtuu siihen ikävään, mikä pullahtaa esiin. Eniten tuntuvat närkästyvän, jos kerrot iloisena, kuinka ihanaa ja menevää elämäsi onkaan ilman häntä. Ja kuinka ihania tuttavuuksia olet tavannut eron jälkeen ja että ero olikin oikeastaa vain hyvä asia. 

Vierailija
4/16 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyinhän minä toki sitäkin, mutta ei naisilta rehellistä vastausta kai helpolla saa. Kyseli kuulemma vain mielenterveydestäni.

Vierailija
5/16 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex soittelee mulle monta kertaa viikossa, vaikka erottiin vuosia sitten. Ollaan ystäviä.

Vierailija
6/16 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska exä on nainen, oli yhteydenotto pelkkä kohtelias tapa.

Vierailija
7/16 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetelkoon vääntämästä juttuja kuvitellusta exästä jota vielä haluaa takaisn. syytteeseen selaiset m t joutuvat.

mutta kivahan kun sitä lakanoiden keskellä kummittelee muitakn..

Vierailija
8/16 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ottaa toistuvasti yhteyttä, myönsi kerran humalassa että rakastaa mua vieläkin. Paha sanoa mitä exäsi ajattelee, kannattaa varmaan kysyä suoraan, jos useasti ottaa.

Vierailija
9/16 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa eroaa aivan liian kevyesti. Kannattaisi ottaa aikalisä ja koittaa olla yhdessä vielä, kos on rakkautta. On hyvin kummallista vannoa loppuelämän rakkautta ja hankkia uusi suhde parissa viikossa, jos on joku riita.

Vierailija
10/16 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin et halunnut olla missään väleissä, sitten halusit, sitten et halunnut. Mitä saat irti tästä nöyryyttämisestäni? Miksi kuvittelet, että kestän sen kaiken? Olenko antanut itsestäni jotenkin vahvan kuvan? Olen nimittäin hauras, hyvin hauras, enkä kestä tätä rieputusta kovin pitkään.

Vierailija
11/16 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ihme galluppeja harrastavat ihmiset kun suoraan kohteelta kysymällä vastauksen saisi sekunneissa.

Vierailija
12/16 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin samaa, mutta päädyin johtopäätökseen että halusi vaan pyöritellä puukkoa haavassa. Lähetti kaveripyynnönkin facessa jotta pääsisin näkemään enemmän hänen ihanaa elämäänsä uuden kullan kanssa. Kyllä tässä joku narsistin kosto on kyseessä vaikka ystävällistä esittääkin.

Vierailija
13/16 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia, ihan hyviä ja ymmmärrettäviäkin tai sitten ei. Varmaan riippuu ihmisistä, eroon johtaneista syistä, kuinka ero tapahtui yms

Vierailija
14/16 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippunee kauanko olitte yhdessä. Toki se seurustelu kumppani muotoutuu tärkeäksi pidemmällä välillä. Niin nuo ero prosessit ei tapahdu tuosta noin vain. Vaan yhteydenpitokin loppuu pikku hiljaa. Luulisi, että jos eroon on ollut hyvä syy ettei ehkä nyt suunnittele yhteen palaamista. Mutta haikailua voi olla ilmassa

Vierailija
15/16 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä exillä muka tekee, etenkin jos on jo uudessa suhteessa? Eiköhän siinä petailla jotain plan-beetä jos/kun nykyisen kanssa alkaa tökkimään. Vähintään olet siinä sitten tukevana olkapäänä. Tätä tapahtuu etenkin niillä joilla suhteet ei ole kauhean kestäviä ylipäätään ja itsekin tiedostavat asian.

Vierailija
16/16 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se takaisin haikaile ja yrittää nyt herätellä sussa jotain takaisinvonkumisreaktiota, naiset itse kun eivät moiseen suoraan sorru. Vähän kuin aloitteidenkin kanssa, eivät sitä itse tee mutta tulevat kyllä nokan eteen keikistelemään ja odottamaan miehen toimintaa. Ei takuulla ihan muuten vaan kiinnosta että mitä sille exälle kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi