Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELTEET LOPPUVAT!

Vierailija
11.08.2014 |

JESSSSSSSS!!!!!!!!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:05"]En tietenkään jätä alaikäisiä lapsiani tänne ja lähde pois sen vuoksi, että vihaan talvea. Jos lasten onni on tekosyy, niin sitä mielelläni käytän. Ja aion tänne tosiaan valittaa kylmää, aina, kun palstalle talviaikaan ehdin. niin monta hellevalitusta oli muutaman hassun viikon aikana.

[/quote]

Nii, eli muutaman hassun viikon aikana aiot kuluttaa aikaasi täällä vinkumassa turhasta ennemmin kuin leikkimässä niiden "onnelisten" lastesi kanssa. Mahtaa lapsilla olla suurtaki onnea ku äippyli istuu päivät pitkät koneella itkemässä av:lla talvesta. :D

Ja sinähän se päätät mitä lapsesi tekee!! Ei lapset saa olla päätösvallassa perhettä koskevissa asioissa!!!!

Vierailija
42/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi kesä ei kuitenkaan vielä lopu. Ei se, että helteet loppuvat tarkoita sitä, että syksy jo alkaisi. Terminen kesä tarkoittaa vuorokauden keskilämpötilaa +10 asteen yläpuolella ja sitähän tämä tulevakin sää ilman muuta vielä on, kun melkein kaikki yölämpötilatkin ovat tuon yläpuolella. Ihme, jos jotkut käsittävät kesäksi ja kesäsääksi ainoastaan helteet, täyttä kesää ovat vielä muutkin lämpötilat kuin helteet. Päivisin lämpötilat +20 asteen molemmin puolin näyttävät jatkuvan. Vielä ei olla missään syksyssä, vaan kesä jatkuu edelleen.

Eikä muuten ole vielä täysin poissuljettua se, ettei tälle kesälle voisi olla tulossa vielä muutamia yksittäisiä hellepäiviä. Tuskin tälle kesälle enää on mitään superhelteitä tai pidempiaikaisia helteitä tulossa, mutta yksittäisiä hellepäiviä voi ainakin pienellä todennäköisyydellä vielä olla tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:05"]En tietenkään jätä alaikäisiä lapsiani tänne ja lähde pois sen vuoksi, että vihaan talvea. Jos lasten onni on tekosyy, niin sitä mielelläni käytän. Ja aion tänne tosiaan valittaa kylmää, aina, kun palstalle talviaikaan ehdin. niin monta hellevalitusta oli muutaman hassun viikon aikana.

[/quote]

Nii, eli muutaman hassun viikon aikana aiot kuluttaa aikaasi täällä vinkumassa turhasta ennemmin kuin leikkimässä niiden "onnelisten" lastesi kanssa. Mahtaa lapsilla olla suurtaki onnea ku äippyli istuu päivät pitkät koneella itkemässä av:lla talvesta. :D

Ja sinähän se päätät mitä lapsesi tekee!! Ei lapset saa olla päätösvallassa perhettä koskevissa asioissa!!!!

[/quote] Minä kunnioitan teinieni harrastuksia, ystäviä ja halua elää täällä, vaikka sinä et siitä pidäkään. Parhaillaankin ovat harrastuksissa, ja odottelen heitä sieltä kohta kyytiin. 

Vierailija
44/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:15"]

[/quote]

[/quote] Minä kunnioitan teinieni harrastuksia, ystäviä ja halua elää täällä, vaikka sinä et siitä pidäkään. Parhaillaankin ovat harrastuksissa, ja odottelen heitä sieltä kohta kyytiin. 

[/quote] Ja tietenkin koulua myös. Toki lapset ovat muutaman vuoden päästä täysi-ikäisiä ja silloin voin miettiä voinko kenties elää heistä kauempanakin.

Vierailija
45/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:32"]Jee, enää muutama kuukausi niin meillä on kylmää, loskaa, märkää ja aamusta iltaan pimeää. Jee.

[/quote]Minulla on kotona ja töissä lämmintä ja myös valaistus. Ei haittaa.

[/quote] Minä ulkoilutan sinunkin lapset päiväkodissa, kaksi kertaa päivässä. Joten minua haittaa.

[/quote] Nää taas on näitä ammatinvalintakysymyksiä, joten mitä valitat?

Vierailija
46/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä helteistä valittajat on täällä ensimmäisenä valittamassa kohta kun vettä tulee joka päivä. Ja sitten siitä miten kylmä on. Ja miksi ei ole lunta /lunta on liikaa. Kas kun joillain ei koskaan ole hyvä.

Olisi ihan kamalaa jos suomen kesät olisi samanlaisia kun koko kesäkuu oli. Kylmää ja koleaa, uimarannalle ei mitään asiaa. Kesävaatteille ei mitään käyttöä.

mutta onneksi kelit ei riipu av-mammoista!

Minunkin kesä jatkuu syyskuussa etelän lämmössä.

Vierailija
47/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin niin helpottunut kun paskahelteet loppuu, ihanaa! Voi taas elää ja olla normaalisti, eikä ole sitä tahmeaa oloa hikoilun takia.

Vierailija
48/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:32"]Jee, enää muutama kuukausi niin meillä on kylmää, loskaa, märkää ja aamusta iltaan pimeää. Jee.

[/quote]Minulla on kotona ja töissä lämmintä ja myös valaistus. Ei haittaa.

[/quote] Minä ulkoilutan sinunkin lapset päiväkodissa, kaksi kertaa päivässä. Joten minua haittaa.

[/quote] Nää taas on näitä ammatinvalintakysymyksiä, joten mitä valitat?

[/quote] valitan käsittääkseni säätä.

Vierailija
49/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:26"]JESSSSSSSS!!!!!!!!

[/quote]

BUUUUUUUUU!!!!!!!!!!1