Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna anopille syömään ja nyt 6 kalja menossa...

Vierailija
26.08.2006 |

nooh, kivaa on mennä kun poika tykkää olla mummolla ja papalla mutta mua jo valmiiksi ärsyttää kun mummo koko ajan vaan kantaa meidän poikaa tai hössöttää ympärillä. Toki on kivaa että isovanhemmat leikkii mutta uskokaa pois että liika on liikaa.. esim jos ollaan jossain synttäreillä, mummo ei päästä meidän poikaa hetkeksikään silmistään; syöttää ja höösää ympärillä. (ja pojalla ikää 2v) Ja me miehen kans yritetään sanoa että anna välillä toisenkin mummon hoitaa tai että anna leikkiä ikäistensä kanssa, niin ei. mummo vaan höösää.Mikä tähän avuksi? Me tässä yritellään pikkukakkosta ja jos toinen lapsi syntyy, niin miten esikoinen reagoi kuin mummu ei sit ennä kannakaan häntä? Ja miksi 2 vuotiasta pitää kantaa? Ja ei muuten oo tämän mummun ainoa lapsenlapsi; toinen on vielä enemmän kylässä..

Minun äidillä poika on ihan erilainen kun ei ole tottunut tuohon jatkuvaan paapomiseen ja leikkii siellä ihan itsekseen.

Mutta toi anoppila rassaa. Varsinkin kun sanoo meidän poikaa aina ylirauhalliseksi ja nössöksi. Totta on että anopin läsnäollessa on rauhallinen ja mummon sylissä, mutta odotas kun mummu lähtee niin alkaa leikkiä muiden kanssa....

Kiitos kun sain purkaa, rassaa vaan nää jutut...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos sattuu anoppi ja minun äiti olemaan yhtäaikaa meillä kylässä (synttärit) niin anoppi tavallaan omii pojan itselleen koko ajaksi ja äitini vaan katselee sivusta.

Äitini on hiljainen kuten minäkin eikä taatusti sano asiasta mitään.

Ja poikani ehkä kuitenki näkee enemmän vanhempiani sillä hän on heillä viikkoisin hoidossa opiskelujeni vuoksi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme