Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku suuttuu siitä jos ei halua lapsia?

Vierailija
29.07.2021 |

Miksi se saa lapsellisen ihmisen kiukkuiseksi??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se huomaa, että elämää olisi ollut ilman lapsiakin.

Vierailija
2/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän sellaiseen kiukkuun mitään syytä pitäisi olla.

Ehkä ovat uponneet lapsikuplaansa niin, etteivät muuta näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuka on nyt suuttunut sinulle, ap?

Vierailija
4/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymärtänyt aloitusta? Jokaisella on oikeus valita lapsettomuus.Varmasti siitä silloin jo heti seurustelun alussa puhutaan suoraan?Ulko puolisille ei kuulu niiden ihmisten asiat jotka ovat valineet lapsetomuuden.Se on jokaisen henkilökohtainen asia ,mutta kerrotava heti miehele/naiselle ,kun alkaa serustelun.Itselläni on 2 rakaus lasta,elämän lahjat !( päivääkään en kadu heidän syntymäänsä.Ovat rakauden hedelmästä sytyneet 1972 ja 1976. Isät eri.)

Vierailija
5/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä suutuin siitä, että yks ihminen halusikin lapsen elämäänsä, vaikka oli jo 45 vuotta puhunut ettei lapsia tee ikinä. Shokki oli varmaan vaan liian suuri mulle, joten suutuin, kun kertoi raskaudesta. Tiedän, lapsellista ja noloa käyttäytymistä. Kuvittele kuitenkin itses siihen tilanteeseen, että erittäin läheinen ihminen on puhunut vuosikymmeniä noin ja sitten kertookin saavansa lapsen ihan juuri.

Vierailija
6/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä suutuin siitä, että yks ihminen halusikin lapsen elämäänsä, vaikka oli jo 45 vuotta puhunut ettei lapsia tee ikinä. Shokki oli varmaan vaan liian suuri mulle, joten suutuin, kun kertoi raskaudesta. Tiedän, lapsellista ja noloa käyttäytymistä. Kuvittele kuitenkin itses siihen tilanteeseen, että erittäin läheinen ihminen on puhunut vuosikymmeniä noin ja sitten kertookin saavansa lapsen ihan juuri.

Mulla sama siskon kanssa. Olisi hän voinut sanoa, että lapsi on toiveissa joskus.

Vierailija
7/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä lapsia. Mutta muuten voi päivittäin harjoitella vaikka aamuin illoin. Tekotapa miellyttää.

Vierailija
8/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt siitä suuttuisi, että joku ei halua lapsia. Sehän tässä suututtaa, kun jotkut niitä haluavat ja tekevätkin enemmän kuin yhden.

Vierailija
9/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtätekevät vasemmalle kallellaan olevat lisääntyvät.

Sitten se porukka joka välttelee töitä ja makoilee sohvalla oikeistolaisen liberaalisti kilpailuttaen palkkatasoja""" He kuolevat sukupuuttoon ja vasemmistolaisuus säilyy sukupolvelta sukupolvelle tässä maassa.

Näin jalostetaan maahamme sirpin ja vasaran jälkeläisiä. He jaksavat vääntää röitä aamusta iltaan pitkää päivää mitättömällä palkalla, vain että oikeistoliberaalit saisivat ryypätä ja pössytellä työttöminä sohvillaan räkien kattoon, kun työmiehet elättävät heidän kurjan päättyvän elämän sekä sukupuun.

Vierailija
10/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei suutu. Tämä on tätä tekaistuin perustein uhriutumista.