Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täältä juurin opin, että kotisiivoojalta vaaditaan puhtaat luottotiedot?

Vierailija
29.07.2021 |

Onko tämä totta? Minä masennuksissani en jaksanut taistella, kun ex-mies tuhosi talouteni ja tässä nyt töitä pitäisi alkaa tehdä jotta velkaa saisi alkaa maksettua. Mihin muualle matalapalkka-alalle vaaditaan puhtaat luottotiedot?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella yllättävää, että paikassa, jossa työskennellään arvoesineiden ja lompakoiden kanssa on riski, että joku varastaa?

Vierailija
2/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkialle vaaditaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valetta.

Ei vaadita.

Vierailija
4/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi kotiini luottotiedotonta henkilöä vaikka en omista mitään minkä arvo olisi muutamaa kymppiä enempää.

Vierailija
5/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella yllättävää, että paikassa, jossa työskennellään arvoesineiden ja lompakoiden kanssa on riski, että joku varastaa?

Olen kai vähän tyhmäkin kaiken lisäksi, kun en ollut ajatellut asiaa edes, kun tässä nyt innoissani töihin olen hakeutumassa ja kun nimenomaan kotisiivouksista kokemusta ja siitä työstä pidän. Mutta täytyy siis hyljätä tuo ja miettiä jotain muuta.

Vierailija
6/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai vähän tyhmäkin kaiken lisäksi, kun en ollut ajatellut asiaa edes, kun tässä nyt innoissani töihin olen hakeutumassa ja kun nimenomaan kotisiivouksista kokemusta ja siitä työstä pidän. Mutta täytyy siis hyljätä tuo ja miettiä jotain muuta.

Suurimpaan osaan siivoojan paikoista ei vaadita. Ajokorttia sensijaan vaaditaan moneenkin siivouskohteeseen.

Vierailija
7/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ihmisillä ylipäänsä noin ankea asenne luottotiedottomia kohtaan? Täällä vastauksista huomaa halveksuntaa ja pidetään varkaana. Huh.

Vierailija
8/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimpaan osaan siivoojan paikoista ei vaadita. Ajokorttia sensijaan vaaditaan moneenkin siivouskohteeseen.

Niin olen ymmärtänyt ja sekin tässä nyt rassaa, että mulla ei ole edes ajokorttia. Olen kyllä rupu tyyppi.

Vierailija
9/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ihmisillä ylipäänsä noin ankea asenne luottotiedottomia kohtaan? Täällä vastauksista huomaa halveksuntaa ja pidetään varkaana. Huh.

On. Se on tietoinen riski jos elää yli varojensa.

Vierailija
10/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen ymmärtänyt ja sekin tässä nyt rassaa, että mulla ei ole edes ajokorttia. Olen kyllä rupu tyyppi.

Onko kädentaitoja? Hae kampaajaksi tai kosmetologiksi. Peruspalkka huono, mutta jos osaat ja olet lahjakas, voit päästä ihan hyvän elämän makuun.

Vierailija
11/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottotiedoton ja varas ovat juridisesti eri asioita.

Vierailija
12/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksuhäiriöisten määrä on Aalto- yliopiston tutkimuksen mukaan vuonna 2020 Suomessa 392 000 joten siinä suhteessa kovat asenteet hieman ihmetyttävät itseäkin.

Vierailija
13/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi kotiini luottotiedotonta henkilöä vaikka en omista mitään minkä arvo olisi muutamaa kymppiä enempää.

Your loss. Kai ymmärrät että ihminen kykenee rikoksiin, vaikka olisi Suomessa kuinka puhtaat luottotiedot tahansa? Pelle.

Vierailija
14/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjia johtopäätöksiä tosiaan vedetään ihmisistä. Eihän rahavaikeudet ole mikään rikos eikä ole mitään syytä olettaa, että niistä kärsivä ihminen olisi jotenkin mielenlaadultaan rikolliseen elämään taipuvainen.

Loogisempaa olisi jopa olla ottamatta vaikka ylinopeussakkoja saanutta töihin jonnekin. Ylinopeuden ajaminenhan on laitonta, köyhyys sen sijaan ei ole.

Vierailija
15/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Your loss. Kai ymmärrät että ihminen kykenee rikoksiin, vaikka olisi Suomessa kuinka puhtaat luottotiedot tahansa? Pelle.

Ymmärrän ja siksi siivoankin itse.

Vierailija
16/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on auto ja luottotiedot, niin ihmettelen jos se kotisiivousta tekee. Noilla eväillä jo pääsee paljon pidemmälle työ- ja muussakin elämässä helposti.

Vierailija
17/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla käy kotisiivooja, olen voinut käydä kotonasi ja minulla on maksuhäiriömerkintä :-) Sitähän et saa koskaan tietää.

Vierailija
18/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun luona on voinut käydä vaikka kuinka monta luottotiedotonta. Se merkintä kun ei lue otsassa.

Vai alatko kyselemään luottotietoja kotiisi tilatulta sähköasentajalta tai putkiasentajalta?

Vierailija
19/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut siivousfirmat vaatii nuhteetonta taustaa siivousta tehdään esim.top secret kohteis, joissa vartijat. esim.teollisuus tuotekehitys,armeijan tuotteet valmistus ym. tai varakaiden ihmisten kiinteistöt.

kaikis paikois ei tarvi tausta selvitystä mut potkut (oon nähnyt)saa esim.jos paljastuu rikollinen tausta tms.luottotiedoton voi olla rehellinen ja saada jotain siivousta esim.ikkunan pesua ym.

Vierailija
20/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita äidille, äitien pitäisi auttaa jos ex mies on tehnyt noin. Mutta älä ota enää randommiestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän