Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitkä ovat syyt miksi et halua miestäsi?

Vierailija
29.07.2021 |

Onko siihen tiettyjä selkeitä syitä vai eikö seksi kiinnosta enää ollenkaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä 9 vuotta. Ennen häntä on ollut kolme miestä. Vika ei ole suoraan miehessä vaan siinä, että mikään seksi ei ole koskaan tuntunut minusta hyvältä. Nuorempana hormonit vielä aiheuttivat jatkuvaa panetusta ja seksiä olen harrastanut 18-vuotiaasta lähtien, mutta en ole KOSKAAN saanut miehen kanssa orgasmia. En lähellekään. Nykyisen kanssa ajattelin, että tässä on hyvä mies: ehkä ajan kanssa opin nauttimaan seksistä. Mutta ei, se ei hänenkään kanssaan tunnu yhtään miltään. Nykyään nuoruuden panetuskin on muisto vain. Mielenkiinto siis kadonnut kokonaan seksiin yleisesti. Joskus masturboin yksin huvin vuoksi, siten saan helposti orgasmin.

Siis et ole saanut ollenkaan, vai tarkoittaako tämä taas sitä, ettet saa yhdynnässä ja se on sitä ainoata "seksiä" välillänne?

Olen kokeillut opettaa miehille sormetusta, nuolemista, ja myös vibran käyttöä. Mutta kun nuo ei kosketustavat eivät heti tunnu hyvältä ja menetän aina kärsivällisyyteni. Eli varmaan vika siinäkin. Vibraattorilla onnistuu mutta tulee heikko orgasmi, koska mies ei voi tietää ja lukea ajatuksiani miten rytmittää juuri oikealla tavalla, ellen kokoajan opasta. Aina tulee se ajatus, että minä kuitenkin itse tiedän täsmälleen miten koskea ja mitä ajatella, että tuntuu hyvältä, niin mihin sitten sitä miestä tarvii? Olen ajatellut, että jos tämä parisuhde kariutuu, niin en rupea enää uuteen.

Minä luulen että teidän ongelma on ihan simppeli. Käyttäkää PALJON liukkaria, ja sano miehelle että käyttää sormiaan hellästi ja yli klitoriksen kunnolla, ja kun lähestyt orkkuailmoita että hiukan lisää tahtia. Hellä on meillä se sana, sekä että ei vai hiouta sitähuippua, vaan myös käy suuakukolla välillä.

Vierailija
22/24 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa pokelle jatkuvasti, tekee äijästä niin etovan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä on huonoa. Mies nylpyttää kaukaa nopeaan tahtiin. Kehot irti toisistamme heilutaan loputtomalta tuntuvan pitkän ajan ja toiveikkaana huomaan, että ehkä laukeaa niin mies ottaakin pikkutauon vaihtaen asentoa, että pystyy pitempään suoritukseen. Ei vaan jaksa enää. Valitettavasti tiedän paremmasta ja edellisessä suhteessa nautin yhdynnästä todella paljon niin halut alkaa mennä nyt kokonaan, kun ei homma toimi.

Vierailija
24/24 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolisin jos saisin ja heti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme