Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui hirvitys kuinka rumia suomalaiset miehet on ;(

Vierailija
11.08.2014 |

Ei kestä ulkona kattoa eteensäkkään. Kauniita naisia sen sijaan näkee joka puolella. Ollaanko me taas yksi kansa venäläisten tavoin, jossa naisten ja miesten tasoero niin suuri?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se jaksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä suominaisetkaan mitään kaunottaria ole. Rumia, ylilihavia pottunokkaisia tasapaksuja pötiköitä jotka kaiken lisäksi vielä pukeutuvat rumasti.

Vierailija
4/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:34"]No eipä suominaisetkaan mitään kaunottaria ole. Rumia, ylilihavia pottunokkaisia tasapaksuja pötiköitä jotka kaiken lisäksi vielä pukeutuvat rumasti.

[/quote]

Hyvin kelpaa australialaisille sonneille.

Vierailija
5/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan että suomalainen nainenko kaunis? Tule jo ulos pois kuplastasi! Ihan samalla viivalla väritöntä sakkia kaikki!

-suomalainen nainen

Vierailija
6/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hot! Ja mä en ulkomaalaista voisi ottaa. En edes kuule suomenruotsalaista. Yhteinen äidinkieli ja kulttuuri on sitova tekijä. Itse olen aina pitänyt suomalaisia miehiä maailman komeimpina omille silmilleni. Tottakai täällä on rumia miehiä ja naisia mutta noin keskimäärin. Aattele vaikka brittejä tai turkkilaisia, hui!

Vierailija
7/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:34"]

No eipä suominaisetkaan mitään kaunottaria ole. Rumia, ylilihavia pottunokkaisia tasapaksuja pötiköitä jotka kaiken lisäksi vielä pukeutuvat rumasti.

[/quote]

Aivan. Tai jos eivät ole tuollaisia niin sitten vaihtoehtoisesti hoikkia mutta kalpeita ja ohuthiuksisia tihrusilmiä.

Vierailija
8/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
9/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehenä olen ulkomailla matkustaessani havainnut, niin vastakkainen sukupuoli on aivan eri tavalla kiinnostunut minusta riippumatta paikasta; se on siis vain sitä klassista 'eksotiikkaa'. Ja ei, en käyttänyt tilannetta hyväksi missään, koska ymmärsin sen ihastuksen ja kiehnäämisen olevan eksotiikkaa, eli ohimenevää...

Vierailija
10/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole suomalaiset miehet rumia, mutta ruåtsalaiset kyllä on! Jos miettii vaikka ruotsalaisia tv-sarjoja, esim. Solsidan, Silta, Stieg Larsson- filmatisoinnit jne. niin eihän sieltä löydy yhtään komeaa miestä. Sama juttu ruotsalaisten mieslaulajien kohdalla, E-type, Army of Lovers... voiko noita komeaksi kehua?

Vierailija
11/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:27"]Mitä miehenä olen ulkomailla matkustaessani havainnut, niin vastakkainen sukupuoli on aivan eri tavalla kiinnostunut minusta riippumatta paikasta; se on siis vain sitä klassista 'eksotiikkaa'. Ja ei, en käyttänyt tilannetta hyväksi missään, koska ymmärsin sen ihastuksen ja kiehnäämisen olevan eksotiikkaa, eli ohimenevää...

[/quote]

Olisit sutaissut melallasi ulkomaista laatulihaa....

M

Vierailija
12/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:32"]

Up

[/quote]

Eikö kukaan kommentoinut? Oiskos pikkasen paska aihe? Yrittäisit olla hieman luovempi!

Vierailija
13/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:34"]

[/quote]

Aloittaja ei saanut tarpeeksi kommentteja ja päätti vastata itselleen. Buahhahhaa, surkea! Nyt ainakin lähtee, ja kyllä lähteekin kans!

Vierailija
14/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:34"]No eipä suominaisetkaan mitään kaunottaria ole. Rumia, ylilihavia pottunokkaisia tasapaksuja pötiköitä jotka kaiken lisäksi vielä pukeutuvat rumasti.

[/quote]

[/quote]

Kertapanoksi kelpaa kuka tahansa. Ei se tarkoita, että olisi hyvännäköinen.

Vierailija
15/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:34"]No eipä suominaisetkaan mitään kaunottaria ole. Rumia, ylilihavia pottunokkaisia tasapaksuja pötiköitä jotka kaiken lisäksi vielä pukeutuvat rumasti.

[/quote]

[/quote]

ei kyntömies vakoaan valitse.

Vierailija
16/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen törmännyt vain komeisiin uroksiin. Suomalainen mies sopii parhaiten suomalaiselle naiselle. Näen päivittäin hyvännäköisiä miehiä, vaikka kävisin vain lähikaupassa. Kaikenikäisiä uroksia, joissa silmä lepää. Oma mieheni on tumma ja komea, vaikka voihan se kauneus olla katsojan silmässä:)

Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista. Kauneus ei ole vain pelkkää komeaa ulkonäköä kuitenkaan. Avarra sinäkin katsettasi ja jätä tuollainen katkera toisten arvostelu kokonaan. Suvaitsevainen ihminen on kaunis.

Vierailija
17/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suomalaiset miehet on komeita ja siistejä, lisäks ne näyttää usein nuoremmilta kuin ovat.

-suomalainen nainen-

Vierailija
18/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on komeita miehiä ja myös vähemmän komeita. Sama pätee naisiin.

Vierailija
19/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on ryyppääviä sohvaperunoita ja naiset nalkuttavia mcdonalds läskiperseitä. Naisilta löytyy miestä enemmän lihasta jaloista. Sellaista se työkulttuuri teettää.

Vierailija
20/25 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:07"]

No ei ole suomalaiset miehet rumia, mutta ruåtsalaiset kyllä on! Jos miettii vaikka ruotsalaisia tv-sarjoja, esim. Solsidan, Silta, Stieg Larsson- filmatisoinnit jne. niin eihän sieltä löydy yhtään komeaa miestä. Sama juttu ruotsalaisten mieslaulajien kohdalla, E-type, Army of Lovers... voiko noita komeaksi kehua?

[/quote]

näinpä. Tässä ruotsalaista mieskomeutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi