AliExpress -onko kukaan tilannut?
En ole koskaan tilannut ulkomaisista nettikaupoista. Onko kukaan tilannut AliExpressiltä mitään? Onko luotettava, tuleeko tilaukset missä ajassa? Miten maksaminen, kun hinnat ovat dollareissa, vai maksetaanko normaalisti Visalla?
Kiitos!
Kommentit (11)
Oon tilannu. Luotettava on. Visalla maksetaan ja jos oot kirjautunut, niin näyttää myös postikulut/kuriirin hinnat ja vaihtoehdot toimitusajoille. Siitä sit valitset ja maksat. Kuriirills tulee n. Kolme päivää siitä kun ovat lähettäneet. Postilla n. viikon.
Tilattiin, kortti kopioitiin. Tonni lisälaskua.
Tilasin, muutama viikko meni toimituksessa ja tavarat oli ihan jees, kiinalaatua.
AliExpressillä on monta eri myyjää, sivusto ei itse vastaa myyjistä, se on niin kuin suomen tori.fi mutta paljon suuremmassa mittakaavassa. Eikö sen nyt tyhmäkin tajua? Tottakai suurin osa tuotteista on feikkejä, lukekaa muiden ostajien kokemuksia ko myyjästä, niin ei tule varmaan mitään yllätyksiäkään.
Itse tilasin kengät pari kuukautta sitten, tuli ennätysnopeasti, maksu meni moitteettomasti kunhan osaa englantia sen verran.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:54"]Tilattiin, kortti kopioitiin. Tonni lisälaskua.
[/quote]
Ootko vähän vajaa
Luotettavasti toiminut bisnestähän tuolla tehdään ja toimiva kaupankäynti on kaikkien etu
Paskaa laatua kaikki. Ei kannata tilata mitään!
Voiko tuotteet esim. laukut olla oikeesti noin halpoja, kyseessä lienee väärennöksiä?