Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käyn suihkussa 1 krt/2 viikossa. haisenko?

Vierailija
26.08.2006 |

itse en haista pahaa hajua kuin vasta n. 2 viikon kuluttua.. mutta muut lähelläolijat esim. kaupassa, haistavatkohan ne, etten ole peseytynyt?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika sika sika...

Vierailija
2/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sun tukka ala jo aiemmin kutista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset ja pahasti.

Vierailija
4/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pitää pestä itsensä vähintään kerran päivässä! Jos hajuaan ei itse haista, se ei tarkota ettet haisisi. Meillä tarkalla hajuaistilla siunatuilla on erittäin tukalat oltavat kaltaistesi seurassa.

Ellei kyse ole pahasta ihosairaudesta (jolloin pitää mennä lääkäriin), on peseytymättömyyttä turha perustella ihon kuivumisella. Itselläni on talvisin kuivahko iho, joten käytän suihkussa käydessäni apteekin suihkuöljyä. Pesee ja jättää ihon ihanan pehmeäksi!

Vierailija
5/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy suihkussa 1/vko ja pesee silti joka päivä alapään ja vaihtaa puhtaat vaatteet, väitättekö että haisee jos itse eikä vaikka puoliso haista??

Olettaen siis että ei hirveämmin hikoile. Mikä sitten siinä niin haisee, ihoko? Kainalot? (dödö käytössä) (kun kerran alapää pesty)

Vierailija
6/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sitten tee sellaista työtä, jossa lika ja haju tarttuu ja hikoilee paljon. Alapää kannattaa pestä kerran päivässä ja kainalot, mutta ei ihminen haise, vaikkei jatkuvasti itseään kuuraa.

Vierailija
7/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti kyllä.

Jalkahiki alkaa haista, ja siltä ei voi välttyä kukaan. Samoin jos vähänkin hikoaa ja hiki kuivuu iholle, niin kyllä se alkaa haista.

Joka päivä suihkussa käynti ei kyllä ole välttämätöntä, joka päivä pitää pestä naama, jalat ja peppu, sillä kyllä hajut vähenee. Suihkussa käynti parin päivän välein on ok. Riippuu kyllä hiuksistakin, kuinka nopeasti ne likaantuu. Ja vähänkin likaiset hiukset alkaa nopeasti haista.

Vierailija
8/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksilöllistä. Jotkut onnekkaat haisee vähemmän, jotkuut enemmän. Hikoilukaan ei välttämättä korreloi sen hajun kanssa.

Uskon ihan hyvin, että jotkut eivät haise vaikka eivät peseytyisi viikkoon. Itse en ole tällainen tapaus.

Vierailija
9/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme tallaisessa talossa, jossa on saakelin kylma talvisin. Suihkussa kayminen inhottaa, kun tietaa joutuvansa astumaan lampimasta vedesta tooosi kylmaan kylppariin. En ole hikoilevaa tyyppia, taitaa olla perinnollista. Isani ei ole ikina kayttanyt deodoranttia (!), kay pelaamassa tennista ja sahlya, enka ikina ole haistanut hanelle hikea (kay kylla suihkussa). Ma pesen tukkani erikseen parin paivan valein (paa kylpyammeen ylle nojattuna), pesen jalatkin erikseen (istun kylpyammeen reunalla) ja alapaata varten mulla on iso vesipullo vessan vieressa, josta voi ruiskuttaa vetta (kun ei tassa maassa tunneta bidetsuihkua ;( Kokovartosuihkussa kayn vain kerran viikossa. Puhtaat vaatteet laitan paalle joka paiva. Kysyn lapsiltani joskus, ettenhan haise ja sanoisivat kylla jos.

Vierailija
10/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorikin, käytiin kerran viikossa saunassa. Ei käyty siinä välissä suihkussa eikä kukaan puhunut mitään pyllyn päivittäisestä pesusta. Tämä oli ihan normaalia kaikissa perheissä. Enkä muista kenenkään haisseen.

Vierailija
11/11 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu pesemättömällä? Eläimilla on ominaishajunsa. Kyllä kai ihmiselläkin on. Miksi ihmisen haju pitäisi poistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi