Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan varma, etta mieheni pettaa mua. Mies ei vaan myonna sita. Mistakohan sais vaikka yksityisetsivan miesta seuraamaan?

Vierailija
26.08.2006 |

Suomessakin vois olla cheaters ohjelma...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, miten se vaikuttaisi mihinkään, jos saisit todisteet pettämisestä? Jättäisitkö silloin miehesi? Jos jättäisit, niin eikö yhtä hyvä syy jättää ole se, että et luota mieheesi, etkä kunnioita häntä? Jos et häntä aikoisi jättää, niin miksi sinun pitäisi saada varmuus? Ja entä jos et saisi todisteita pettämisestä, niin hälventäisikö se epäilyjäsi? Yleensä se ei mustasukkaista vakuuta, vaan mustasukkainen vain uskoo, että toinen ei vain tällä kertaa jäännyt kiinni.

Suhteesi on korvia myöten lirissä ihan riippumatta siitä, pettääkö miehesi vai ei. Mitä jos lähtisit ratkomaan niitä ongelmia hieman toisesta suunnasta ja jättäisit ne yksityisetsivät palkkaamatta. Luottamuksen ja kunnioituksen puute, jota miestäsi kohtaan osoitat on jo yksistään niin iso ongelma, että täysin riippumatta miehesi uskollisuudesta tai sen puutteesta suhteenne on lähes tuhoontuomittu, jos ette ole valmiita todella tekemään töitä. Ja jos sinä ajattelet, että pääasiallinen ongelmanne on miehesi mahdollinen pettäminen, voit samantien erota. Vaikka hän ei pettäisikään, niin teillä ei siinä tapauksessa ole toivoa.

Vierailija
2/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset varmaan itsekin selville, kun tarkkailet miestä huolellisesti. Yleensä pettäminen jättää merkkejä, miehesi käytös on muuttunut jne. Itse muistan hyvin, kun löysin jonkin numerokoodin, jonka selvitin osoitteeksi. Kyllä se eroajatus konkretisoitui räntäsateessa huomatessani mieheni auton erään rivarin pihassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaahan tuo hienolta ja ylevältä kirjoitettuna, mutta ihan oikeassa elämässä nuo mainitsemasi jutut eivät mene ihan noin...

Ei tosiaankaan ole ihan sama jättääkö miehen pettämisen vuoksi vai siksi, että ei 100% luota häneen! Ensinnäkin, yhteiskunnassamme on tapana tuomita ihmiset. Nainen joka rikkoo perheen " ilman syytä" on ikuisesti tuomittu alimpaan kastiin. Valitettavaa mutta totta. Toisekseen, jos ei ole ikinä ollut tuossa ap:n tilanteessa, ei tiedä miten raastava se tunne on. Jos joutuisi lopun ikäänsä miettimään oliko itse vainoharhainen vai sittenkin oikeassa, menettää mielenterveytensä hyvin nopeasti. Parantuminen tuosta shokista voi alkaa vasta, kun epäilyt osoitetaan tosiksi tai epätosiksi.

Ja vaikka ei aikoisikaan erota pettämisen ilmitultua, silti on erittäin tärkeää tietää siitä! Syitä on monia; sukupuolitaudit (paitsi vaimo myös lapset!), mahdolliset sisarpuolet jotka saattavat tulla perintöä kahmimaan, mahdollisuus hallita omaa elämäänsä ja tehdä itse päätös suhteen jatkamisesta/lopettamisesta, jne. jne.

Hyvin harvassa ovat ne ihmiset, jotka kärsivät mustasukkaisuudesta täysin ilman syytä. Muista myös, että luottamus ei ole tahtotila vaan se pitää ansaita. Ei tosiaankaan tarvi alkaa etsimään vikaa pelkästään itsestään, vaan on ihan tervettä olla valppaana. Ja vielä muka kunnioituksen puute! Kyseessä on ihan tavallinen ja terveellinen itsesuojeluvaisto, joka juontuu ihmisen itsekunnioituksesta ja on erittäin tärkeä ominaisuus!

Mitä ihmettä viestisi 2 viimeistä lausetta oikein tarkoittavat ja millä perustelet ne? (Perusteeksi ei riitä, että sinulla tai jollakin tuttavallasi on ollut sairaalloisen mustasukkainen kumppani. Et tunne ap:ta yhtään sen paremmin kuin minäkään etkä voi tehdä hänelle diaknoosia omien kokemustesi mukaan.)

Tsemppiä ap:lle ja toivottavasti tilanteenne selviää parhain päin!

Vierailija:

Oletko miettinyt, miten se vaikuttaisi mihinkään, jos saisit todisteet pettämisestä? Jättäisitkö silloin miehesi? Jos jättäisit, niin eikö yhtä hyvä syy jättää ole se, että et luota mieheesi, etkä kunnioita häntä? Jos et häntä aikoisi jättää, niin miksi sinun pitäisi saada varmuus? Ja entä jos et saisi todisteita pettämisestä, niin hälventäisikö se epäilyjäsi? Yleensä se ei mustasukkaista vakuuta, vaan mustasukkainen vain uskoo, että toinen ei vain tällä kertaa jäännyt kiinni.

Suhteesi on korvia myöten lirissä ihan riippumatta siitä, pettääkö miehesi vai ei. Mitä jos lähtisit ratkomaan niitä ongelmia hieman toisesta suunnasta ja jättäisit ne yksityisetsivät palkkaamatta. Luottamuksen ja kunnioituksen puute, jota miestäsi kohtaan osoitat on jo yksistään niin iso ongelma, että täysin riippumatta miehesi uskollisuudesta tai sen puutteesta suhteenne on lähes tuhoontuomittu, jos ette ole valmiita todella tekemään töitä. Ja jos sinä ajattelet, että pääasiallinen ongelmanne on miehesi mahdollinen pettäminen, voit samantien erota. Vaikka hän ei pettäisikään, niin teillä ei siinä tapauksessa ole toivoa.

Vierailija
4/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa hän haluaa palkata henkilön vakoilemaan miestään. Jos se ei ole kunnioituksen puutetta, niin mikä on?

Aiheeton mustasukkaisuus ei muuten ole erityisen harvinaista, on yksi yleisimmistä syistä perheväkivaltaan ja kaikkihan tiedämme, kuinka yleistä se on. En silti tarkoita, että ap olisi vainoharhaisen mustasukkainen, vaikka sekin on mahdollista. Vähintään yhtä todennäköistä on, että hänen miehensä todella pettää häntä. Mutta silti minusta yksityisetsivän palkkaaminen ei ole paras tapa lähteä ratkomaan tilannetta.

Mitä jos ap käyttäytyisi kuin aikuinen, listaisi ylös syyt, miksi epäilee miestään ja ottaisi asian ihan rauhassa puheeksi miehensä kanssa. Kertoisi, että ei enää luota häneen ja kertoisi syyt siihen. Kertoisi, että ei voi elää tällaisen luottamuspulan kanssa ja vaihtoehdot ovat ero tai sitten se, että luottamus saataisiin jollain keinolla palautettua. Mitä ne keinot ovat, sitä ap:n kannattaa myös miettiä etukäteen, jos yleensä näkee mitään mahdollisuutta siihen tai jos hänellä on halua. Voihan olla, että ap ei halua, vaan haluaisi pettämisestä vain hyväksytyn syyn erota. Sitä hän ei kuitenkaan tarvitse. Luottamuspula on ihan riittävä syy jo sellaisenaan.

Ja viimeisillä lauseillani tarkoitin juuri sitä. Jos mies on pettänyt, suhteella ei varmaankaan ole mitään mahdollisuutta. Yleensä vain silloin suhde voi todella onnistuneesti jatkua pettämisen jälkeen, jos pettäjä on valmis tunnustamaan sen ja ottamaan siitä vastuun. Ja silloinkin on vaikeaa. Jos taas mies ei ole pettänyt, niin suurin ongelma on luottamuspula ja se on selvästi valtava. Ja jotta siitä voitaisiin päästä yli, niin pariskunnalla on valtavasti töitä edessä ja sitä tarvitaan molemmilta ei vain mieheltä. Kukaan ei ikinä pysty todistamaan syyttömyyttään, jos toinen haluaa epäillä. Siksi luottamuksessa kyse ei ole siitä, että toinen näyttää aukottomasti toteen, että ei ole tehnyt jotain ei-toivottua, vaan nimensä mukaan nimenomaan luottamuksesta siihen, että toinen ei ole tehnyt, vaikka sitä ei voida aukottomasti todistaakaan.

2

Vierailija
5/15 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen myöskin sitä mieltä, että ei etsivä ja todisteet mitään auta. Ja jos todisteita ei löydy, epäily jatkuu, jos tämän luottamuspulan eteen ei tehdä töitä. (vähän niin kuin 2 sanoi)

Vierailija
6/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet mieheni kanssa 15vuotta yhdessä. En ole vainoharhainen, syyttä mustasukkainen tms. Olen puhunut mieheni kanssa asiasta ja kertonut syytkin, miksi epäilen hänen pettävän minua. Mutta mies ei vain osaa selittää, miksi hänen käytöksensä on muuttunut. Suhteemme on aina ollut erittäin avoin ja muutenkin aivan mahtava.

Miehelle tulee kummallisia puheluita mihin kellon aikaan tahansa ja samantien on hänen lähdettävä firman asioita hoitamaan. Mies ei enää suukottele/halaile minua, mikä ennen oli jokapäiväistä. Seksiä harrastamme 1-2krt/kk, kun ennen teimme sitä joka toinen päivä. Mies ei enää paljoa keskustele kanssani, vaan on jotenkin välttelevä. Miehellä ei enää olee aikaa minulle, eikä lapsillemme, emme ole koko kesänä tehneet koko perhe yhdessä mitään, olen käynyt lintsillä, puuhamaassa ym. lasten kanssa yksin, ennen kävimme koko perhe yhdessä. Mies ei enää soita kesken työpäivää muuten vaan, mitä ennen teki päivittäin.

Tätä asiaa on vaikeaa selittää tähän... Jotain on vikana, kun 15vuotta kestänyt suhteemme yht' äkkiä kääntyy aivan päälaelleen.

Aluksi luulin, että miehellä on jotain muuta huolia esim. firman kanssa, mutta tämä jatkuu ja jatkuu... Ja miksi mies ei voi puhua???

Ja miksi haluaisin tietää, jos mies pettää minua? Tämä raastava tunne on aivan kamalaa, itku on koko ajan herkässä jne. Toivon edelleen tietenkin, että ei olisi kyse pettämisestä vaan jostain muusta. Jos mieheni pettää minua, en tiedä jättäisinkö hänet vai en.. Haluan vain saada mieheni ja parisuhteeni takaisin...

Terv. ap

Vierailija
7/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain suurin piirtein kuukauden takaisessa Nyt-liitteessä oli listattuna vakoiluvälineitä, joilla esim. pystyy lukemaan miehen kirjoittamat sähköpostit yms. EI kovin reilua ja kaverin kokemuksesta tiedän, että tulee hirveä riita, kun noita käyttää.

Ja on suomessa muuten yksityisetsiviäkin...

Vierailija
8/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikävä kyllä meillä syynä oli pettäminen. Sain sen selville tutkimalla miehen kännykän, kun hän yhden kerran kapakasta tullessaan unohti sulkea sen. Tuskin hän olisi tunnustanut, jos en olisi saanut itse asiaa selville. Suhdetta kesti nelisen kuukautta, mutta minä panin hänet valitsemaan. Hän valitsi perheen ja ihan selvästi hän kärsi aiheuttamastaan tilanteesta. Ja itki ja katui ja rukoili anteeksi. Tapauksesta on nyt 7 vuotta ja kaksi vuotta minulla meni, ennen kuin lakkasin sitä päivittäin ajattelemasta. Meillä on uusi lapsikin ja meillä menee nyt ihan oikeasti hyvin. Tällaista sattuu, vaikka ei pitäisi.

Vierailija
9/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pettämiseltä. Tai olen siis lukenut, että moiset seikat viittaavat pettämiseen. Ja harvahan meistä sen myöntää ellei jää kiinni.

tai sitten mies ilmoittaa joku kaunis päivä ottavansa eron eikä selittele.

voimia sinulle!

Vierailija
10/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bisnekset menneet metsään, rahahuolia, sellaisia velkoja/velkojia joista et tiedä eikä mies halua sinua murheillaan rasittaa.

Tällasta mulla tuli mieleen....

yrittäjän vaimo

Vierailija
11/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen miehelle puhunut tästä kaikesta, niin eikö olisi parempi paljastaa, jos firman kanssa on huolia, kuin se että vaimo epäilee pettämistä ja menetetään koko suhde? En kohta enää tiedä mitää teen.. Tuntuu, että musta on imetty kaikki voimat :(.

Vierailija
12/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että -Mä tiedän että oot pettänyt mua. Tokase vaan ihan rauhallisella äänellä. Katso sen reaktiota ja päättele siitä. Mä tein niin ja mies kysyi vaan että -Mistä sä tiedät? En mä tiennytkään, mutta näin sen sain selville.

Vierailija
13/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sille, että kerro, mitä olet valehdellut. Sanoin, että tiedän että olet valehdellut, ja sieltä tuli että on pettänyt kerran joskus aikoinaan. En tullut onnelliseksi siitä tiedosta.

Vierailija
14/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Yhteiskunta" ei tuomitse ketään, sen tekee naapurin akat ja ex-anopit ja niidenkään tuomitsemisen ei pitäisi ketään jolla on itsetunto kohillaan, häiritä.

Vierailija
15/15 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaat miehesi puhelut, lähdet vaikka lasten kanssa perään kun sanoo menevänsä hoitamaan firman asioita. Pistä mies seinää vasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi