Mitä mieltä nimestä Anni?
Mahtaako enää nykyään olla niin suosittu nimi? Mitä pidätte? :)
Kommentit (24)
Pikkuserkun nimi on Anni. Ihan kiva nimi!
Ei hyvä, tulee akaksi mielee se virnuileva paskahyysäri sinnemäki. Yök!
En tykkää, mutta laittakaa jos pidätte itse :)
Itse en pidä, minulle tulee mielleyhtymäksi sellainen harmaankalpea, luiseva ja äärimmäisen nössö ja ujo tyttö. Syvästi uskovainen tai vähintään runotyttö.
Mutta sellaista nimeä ei tietysti olekaan, joka kaikkia miellyttäisi.
Muuten kiva, mutta tuntemani Annit on epämiellyttäviä tyyppejä. Toinen on ylimielinen besser-wisser, jolla ei juuri kavereita ole ja toinen on totaalinen nössykkä + mamupatja.
Anni on ihana nimi. Nyt oli justiin jossain juttua, että kaksioasaiset etunimet väliviivalla ovat vähentyneet. Mielestäni esim. Anni-Mari tai Anni-Maija tyyppiset yhdistelmät on mukavia. Tavanomaiset nimet, mutta yhdistettynä vähän erikoisemmat.
Ihan kiva nimi, mutta tosi yleinen.
Mun parhaan ystävän nimi. Voisin itsekin antaa nimeksi, tai sitten Annina.
Ehkä vähän yleinen nimi, mutta sopii kyllä minkä ikäiselle tahansa. Itse tunnen Anni nimisiä ikähaarukassa 1-90v :)
Nätti mutta aika yleinen. Ehkä vois laittaa yhdysnimen. Vaikka Anni-Leena tai Anni-Maria
Ihan raikas ja kiva. Tulee mieleen Anni Polva ja Anni Swan.
Itse pidän enemmän muodoista Annika, Annina, Annida...
Mä olen Anni ja musta se on ihan ok nimi. Lapsena tosin inhosin nimeäni, koska se oli silloin tylsä mummonimi. Olisin halunnut olla esim. Anne tai jotain muuta 70-luvulla trendikkäämpää.
Nykyään tykkään kyllä, mutta vähän harmittaa nimen yleisyys. Sehän on siis ollut top10:ssä viimeiset 15 vuotta, eli aika monta pikkutyttöä on sen kyllä jo saanut.
Ihana nimi, tiedän muutaman pienen Anni-tytön.
Mielestäni ihanan ajaton nimi! Ei tosiaan taida nykyään olla enää niin suosittu, taitaa ne Aadat ja Islat olla sieltä suosituimmasta päästä.
On se ihan kiva. Ehkä vähän yleinen?
Itse en tyttärelle sitä nimeä antanut, ja uhan hyvä, etten antanutkaan, kun koulussa rinnakkaisluokalla on kaksi Annia