Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, montako matchia sulla on Tinderissä

Vierailija
29.07.2021 |

?

Kommentit (29)

21/29 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sata mutta siis todella harvan kanssa on juttu luistanut. 

Vierailija
22/29 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 - 5. Laitan profiilin näkymättömäksi, jos 5 matsiä tulee täyteen ja yritän sitten jonkin aikaa niitä viittä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 kpl. Kaikki ovat 18-22v tai sitten vähän vanhempia supermallin näköisiä. :D Ei tätä sovellusta voi tosissaan ottaa kun itse oon 40++ keski-ikäinen äijä. Yhtään vakavasti ottettavaa matchia ei ole tullut.

ja joo, swaippaan käytännössä kaikki oikealle.

ei kannattaisi, se pilaa algoritmin. tinder ei näytä sun profiilia juuri kenellekään, jos swaippaat kaikki oikealle.

Näinhän se on, mutta kun ei sitten tule lainkaan matchejä, niin ei tuota tosissaan tule käytettyä. Ajan kuluksi tulee selattua.

Vierailija
24/29 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500

Vierailija
25/29 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäyksiä on 12, joista ulkomaalaisia yli 1000 km etäisyydellä on 6, ja pareja 4, joista yksikään ei ole vastannut viesteihini.

t. urheilullinen 30-vuotias mies isossa kaupungissa

Vierailija
26/29 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäyksiä on 12, joista ulkomaalaisia yli 1000 km etäisyydellä on 6, ja pareja 4, joista yksikään ei ole vastannut viesteihini.

t. urheilullinen 30-vuotias mies isossa kaupungissa

Naama ei vaan riitä deittisovelluksissa, nimimerkillä ”Toinen samanlainen”.

Vierailija
27/29 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Muutama sata mutta siis todella harvan kanssa on juttu luistanut. 

Mikä järki on kerätä noin paljon? Siinähän vain uupuu.

28/29 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin Tinderiin noin kaksi viikkoa sitten. Kaksi tykkäystä on, hankin sen version, missä ne näkee. Tavoitteenani oli etsiä sieltä huomattavan rintavaa kumpparia. Mutta jollain kun on vain lähikuvia naamasta, niin silloin se on hankalaa.  Onneksi olen löytänyt sieltä myös kuvia sellaisilta henkilöistä, joilla on suurikokoiset rinnat. Nyt tässä vain odottelen matchejä niiltä, joista olen tykännyt! Voih, vielä ei ole sellaista tullut. Uskoisin, että elämänlaatuni paranisi huomattavasti, jos löytäisin tällaisen viehkeän hyvin povekkaan neitosen n. 32-46 vuoden ikäisen. Näin oma lääkärinikin sanoi minulle muistaakseni viimeksi, jos se nyt oli oikea lääkäri edes. En ole aivan varma.

Olen siis 42 -vuotias mieshenkilö ja olen mielestäni akateeminen ja ihan ok:sti toimeentuleva.

Vierailija
29/29 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa vuodessa tuli noin kuusi. Näistä yksi vastasi viestiin.

m40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän