MINULLAPAS ONKIN LIPUT CUMBERBATCHIN HAMLETIIN ENSI VUODEN SYYSKUUSSA
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:44"]
No mä tapasin sen, kun se kävi Helsingissä. In your face, ho.
[/quote]
Kerro kaikki! Mitä tapahtui? Missä?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:44"]
[/quote]
Kerro kaikki! Mitä tapahtui? Missä?
[/quote]
Ohimennen kahvilassa, vaihdoin pari sanaa.
Se on niin kammottavan ruma mies, etten haluakaan nähdä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:49"]Se on niin kammottavan ruma mies, etten haluakaan nähdä.
[/quote]
Mene sinä vain kuolaamaan Cheekiä ja jätä valiourokset meille muille.
Mä en todellakaan MIKÄ siitä tekee niin ihmeellisen, musta se on ruma. Ei edes komean miehekkäällä tavalla ruma niin kuin jotkut, vaan yksinkertaisesti ruma. Ja olen sentään yrittänyt youtubestakin katsoa jotain pätkiä, että tulisiko siitä esille jotain mitä valokuvasta ei välity mutta ei. On minusta ehkä vähän kehitysvammaisen näköinen. Voiko joku selittää mikä siitä miehestä tekee juuri sinun mielestäsi ihanan?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:03"]Mä en todellakaan MIKÄ siitä tekee niin ihmeellisen, musta se on ruma. Ei edes komean miehekkäällä tavalla ruma niin kuin jotkut, vaan yksinkertaisesti ruma. Ja olen sentään yrittänyt youtubestakin katsoa jotain pätkiä, että tulisiko siitä esille jotain mitä valokuvasta ei välity mutta ei. On minusta ehkä vähän kehitysvammaisen näköinen. Voiko joku selittää mikä siitä miehestä tekee juuri sinun mielestäsi ihanan?
[/quote]
Upea ääni esim.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:03"]
Mä en todellakaan MIKÄ siitä tekee niin ihmeellisen, musta se on ruma. Ei edes komean miehekkäällä tavalla ruma niin kuin jotkut, vaan yksinkertaisesti ruma. Ja olen sentään yrittänyt youtubestakin katsoa jotain pätkiä, että tulisiko siitä esille jotain mitä valokuvasta ei välity mutta ei. On minusta ehkä vähän kehitysvammaisen näköinen. Voiko joku selittää mikä siitä miehestä tekee juuri sinun mielestäsi ihanan?
[/quote]
No jos minulta eli ap:ltä kysyt, niin itse asiassa minun ystäväni (jonka kanssa olen menossa) on meistä se todellinen Cumberbatch-fani. Mutta on Cumberbatch minustakin hyvin viehättävä. Kai se on vähän sellainen juttu, minkä joko tajuaa tai sitten ei. Mistään pienistä videopätkistä ei ehkä tajua; kyllä C. täytyy nähdä kokonaisessa roolissa... ja lumous sitten joko syntyy tai ei.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:03"]Mä en todellakaan MIKÄ siitä tekee niin ihmeellisen, musta se on ruma. Ei edes komean miehekkäällä tavalla ruma niin kuin jotkut, vaan yksinkertaisesti ruma. Ja olen sentään yrittänyt youtubestakin katsoa jotain pätkiä, että tulisiko siitä esille jotain mitä valokuvasta ei välity mutta ei. On minusta ehkä vähän kehitysvammaisen näköinen. Voiko joku selittää mikä siitä miehestä tekee juuri sinun mielestäsi ihanan?
[/quote]
Upea ääni esim.
[/quote]
Minulla ainakin alkaa seistä, kun kuulen hänen puhuvan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:19"]Nevahööd.
[/quote]
Lisäys: koska hän ei ole ollut Seiskassa.
Siellä on varmaan yleisö täynnä cumberbitchejä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:35"]
Siellä on varmaan yleisö täynnä cumberbitchejä.
[/quote]
Luultavasti joo. Lippuja varatessa netin kautta oli yli 5000 ihmistä varausjonossa, vaikka me oltiin maksettu teatterin VIP-jäsenyydestä... Yhden tutun jonotusnumero oli 12000 ja risat :D
Aijai mikä mies, mikä mies! Oltiin kattoo vähän aikaa sitten Freemanin Richardina, mulla ei ollut aavistustakaan, että Cumberbatch on kanssa kohta Shakespearea esittämässä.
Upea mies, se ääni, kropan linjat, kasvojen eleet, tykkään itse kasvoistakin. Karismaa tihkuu sormenpäihin asti, ei se välity kuvista tai muutamasta klipistä.
Sinä onnekas, joka hänet näit, miltä vaikutti? Oliko mukava, kohtelias ja oliko ääni yhtä hunajaa kuin
15, millainen oli Freeman Richard III:na? (Käsittääkseni muuten Cumbetbatchkin tekee Richardin... tosin televisioon eikä teatterissa)