Tajusin, että herkuttelu on megapussi sipsiä, litra jäätelöä ja pussillinen karkkia
Ja limut ja dipit päälle. Yksi ihminen siis syö nuo yhdeltä istumalta. Mulla jäätelöpaketti ja megapussi sipsejä kestää kuukauden, joskus ylikin. Silti on ihan tarpeeksi herkkuja.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti mitä paskaa..
Olen samaa mieltä. Suorastaan kuvottaa ajatella noiden valmistusprosessia. Silti syön niitä päivittäin.
Itse herkuttelenlaittamalla vesikeksien päälle runsaasti Mustapekka -tuorejuustoa.
Nykyään harvemmin Fazerin hasselpähkinämaitosuklaalevyllä, 200g menee helposti kerralla.
Uusin villitys on pussillinen Pollyja puoliksi miehen kanssa.
Nämä nykyherkut, ennen suklaahalva, Fazerin suklaalevyt, punssipötkylät ym.
Mä,syön joka viikonloppu 3 megapussia sipsejä. Ihan hyvin pystyy. Tällä viikolla aloitan jo tänään, koska on ollut huono päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä ostan sinihomejuustoa, jos haluan herkutella.
Onko sinulla OCD tai jotain neurooseja, vai miksi herkuttelet aina vain yhdellä ja samalla tuotteella? Useimmat ihmiset syövät mitä milloinkin sattuu tekemään mieli, eivät koko elämänsä vain yhtä ruokaa.
Mä en koskaan edes syö mitään herkkuja.
Minä ''herkuttelin'' tänään kolmella suklaapatukalla ja 2 paahtoleivällä juustolla mutta enemmän se taisi olla lohtusyömistä kun on niin masentunut olo. On toi silti parannus entiseen, jolloin söin puolet sipsipussista, suklaalevyn ja kasan voikkareita yhteen menoon.
Täälläkin pahe on ruoka. Mutta mielummin kerään massaa rasvasoluihin ruualla, kun karkilla.