Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän olla kaikille kiva, saan vaan sontaa niskaan

Vierailija
29.07.2021 |

Muutin hiljattain omilleni. Kävin naapurin papan pyynnöstä kaupassa ja sain huudot kuinka toin väärän merkkisiä puurohiutaleita. Muutama nainen istui pihakeinussa. Olin leiponut vadelmapiirakan ja halusin ilahduttaa heitä viemällä palaset. Naiset ärähtivät "mene likka pois siitä" Ilmeisesti täällä ei kannata edes yrittää tutustua naapureihin. Kiltti huoltomies avasi minulle oven maksutta kun rahapussini oli jäänyt poikaystävän autoon. Parin tunnin päästä huolto miehelle vaimo paukutti oveani ja syytti minua siitä, että olin hymyillyt ja muka flirttaillut hänen miehelleen. Toki hymyillen kiitin, mutta en pysty laskemaan sitä mitenkään flirttailuksi (minä 19v, huoltomies joku 60v) ehkä en enää edes tervehdi ketään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huoltomiehen vaimo

Vierailija
2/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään huoltomiehelle suoraan makseta.

Se on päivystävä huoltomies joka oven avaa, ja huoltoyhtiön lasku tulee jälkeen päin.

Ja kyllä kai sinä ap jouduit hlöllityytesi huoltomiehelle todistamaan.

Kukaan huoltomies ei päästä ketään sisään, tarkistamatta henkilöpapereita-

Aloitus on pelkkkää keksittyä provoilua.

Mutta se on totta, että Suomessa ei helposti tututustu naapureihinsa.  Suomelaiset haluavat elää omissa oloissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuka huoltomies rahastaa suoraan talon asukkaalta ei kukaan?

Sellainen ei ole sallitua.

Oven avaaminen kuuluu huoltomieden duuniin, ja lasku avaamisesta menee kiinteistöhoito firmalle.

Jos joku huoltomies rahastaisi suoraan, se olisi rikos.

Hänhän saa työstään palkan, ja ovien avaaminen yleisavaimella kuuluu hänen toimenkuvaansa.

Nuo suoraan huoltomiehelle maksetut oven avausrahat, ovat rikollista vaatimusta häneltä ja ja hänelle verotonta ja rikkomuksella hankittua tuloa.

Vierailija
4/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sentään kerrotaan muuttaessa mitkä miehet on naimisissa. En kyllä ymmärrä miksi.

Vierailija
5/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla liian kiltti. Koita elää ensialkuun ihan omaa elämää ja pikkuhiljaa sitten tutustua naapureihin. Ei Suomessa tykätä tungettelusta.

Vierailija
6/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään huoltomiehelle suoraan makseta.

Se on päivystävä huoltomies joka oven avaa, ja huoltoyhtiön lasku tulee jälkeen päin.

Ja kyllä kai sinä ap jouduit hlöllityytesi huoltomiehelle todistamaan.

Kukaan huoltomies ei päästä ketään sisään, tarkistamatta henkilöpapereita-

Aloitus on pelkkkää keksittyä provoilua.

Mutta se on totta, että Suomessa ei helposti tututustu naapureihinsa.  Suomelaiset haluavat elää omissa oloissaan. 

Ei kanata edes yrtää tutustua vuokralisenaa naapureihein.Jos olet ystävällinen ja kiltti tervehdit heitä.pian solutautuvat elämääsi ja vaativat ties mitä palvelua,olematta kiitolisia.Sama tulee riesa rahan lainaus.jos ilman isää perhe,hoito lapsia työnetään ovesta sisään.Katso vain 2h.ja häivytään.Tulaan joskus takaisin ja palkaa ei saa,eei kiitosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi