Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin tuli 30v nainen joka näyttää parikymppiseltä

Vierailija
29.07.2021 |

Minä taas näytän ikäistäni vanhemmalta..miten voi olla,

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, ruokavalio ja elämäntavat. Siten voi olla.

Vierailija
2/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenilotossa parempi tuuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuollainen babyface. Tai olen vähän vieläkin, nyt 40. Hitto että se vähättely ja tytöttely ketutti. Ja välillä sitä saa vieläkin osakseen.

Vierailija
4/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, geenit vaikuttavat todella paljon ja sen jälkeen ihan puhtaasti elintavat.

Lisäksi monesti vaaleat ja pyöreäpiirteiset, isosilmäiseh ihmiset voivat vaikuttaa nuoremmilta. Esim. keski-eurooppalaiset tuttavani ihmettelivöt, että onko meillä Hesen ja Mäkin kassoilla ym. lapsia töissä 😂😂😂

Siis vaaleat suomalaispiirteiset 18-20 näyttävät ruskettuneiden, ehkä vahvapiirteisempien ja karvaisten ikäistensä rinnalla lapsilta heidän mielestään. 😂

Aurinko, sokeri, tupakka, ylipaino ja riekutut yöt ja stressi vanhentavat. Kyllähön ihmisten ulkonäköjen völillö on eroja samoissa ikäryhmissä. Mutta niin kuin sanottu, geenit myös vaikuttavat.

Vierailija
5/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tuollainen babyface. Tai olen vähän vieläkin, nyt 40. Hitto että se vähättely ja tytöttely ketutti. Ja välillä sitä saa vieläkin osakseen.

Heh, lyhyt ja hoikka joskin kyllä todella muodokas naispuoleinen kaveri valmistui yliopistolta opettaksi ja pääsi lukioon töihin about 26-vuotiaana kun opinnot venyivät harrastusten takia.

Ensimmäisen viikon jälkeen se oli aika raivoissaan kun opettajat olivat heittäneet sen ulos välitunnille jos tapasivat käytävältä.

Vielä erikoisempi oli kyllä juuri valmistunut 24v teekkarityttö joka tuli samaan duuniin juuri valmistuttuaan. Se oli hoikka ja tissitön mikä nyt on tavallista mutta kasvot olivat maksimissaan 12-vuotiaallekin poikkeuksellisen suloiset enkelinkasvot.

Sen oli mahdotonta ostaa Alkosta mitään vaikka olisi ottanut passinkin mukaan.

Vierailija
6/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aloittanut saman keskustelun monta kertaa. Varttuneen ulkonäön lisäksi sinua taitaa vaivata dementia tai pakko-oireinen käytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme