Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei enää KOTIMAISIA Finnairin lentoja?

Vierailija
10.08.2014 |

Miksi Finnmatkat boikotoi meidän suomalaisten omaa Finnairia ja lennättää lukemattomilla ulkomaalaisilla muttei sillä yhtiöllä jota suomalaiset eniten arvostaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kymmenellä Finnmatkojen matkalla ja kaikista huonoin lento oli juuri Finnairin. Tosi huonot penkit ja ahtaammaan tuntuinen kuin muut. Henkilökunta ei niin palvelualtista ja ystävällistä kuin muilla.Ja en tiedä oliko sattumaa,mutta ruokakin oli Finnairin lennolla pahaa. Suosikkinni ehdottomasti on TuiFly.

Vierailija
2/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 08:48"]

Olen ollut kymmenellä Finnmatkojen matkalla ja kaikista huonoin lento oli juuri Finnairin. Tosi huonot penkit ja ahtaammaan tuntuinen kuin muut. Henkilökunta ei niin palvelualtista ja ystävällistä kuin muilla.Ja en tiedä oliko sattumaa,mutta ruokakin oli Finnairin lennolla pahaa. Suosikkinni ehdottomasti on TuiFly.

[/quote]

Olen niin samaa mieltä. Lukuisia TuiFlyin lentoja takana. Palvelu on ystävällistä. Asiakaspalvelu kohdillaan. Pelkkää plussaa. Ruokakin parempaa.

Itse en käytä enää lainkaan Finnairin lentoja. Onneksi voi maksavana asiakkaana päättää mistä ostaa matkansa  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka pitäisi päällään istua ja pettuleipää syödä niin mieluiten omalla firmalla niin sekin raha jää Suomeen eikä mene jonnekin veroparatiisiin ;) Finnairilla tosin pelkkiä hyviä kokemuksia ja niillä joilla on ollut huonoja on takuulla ollut syytä katsoa peiliin.  Kyllä siellä lennoilla on ollut ihmisiä joille ei mikään kelpaa. Huopakin on väärän värinen ;)

SUOSIKAA SUOMALAISTA!

4/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Finnmatkat on osa pohjoismaista TUI Nordicia sekä maailmanlaajuista TUI-konsernia. Näin ollen meille on luontevaa käyttää pääasiassa oman konsernimme lentoyhtiöitä (kuten TUIfly Nordic ja Thomson Airways). Lennämme oman konsernin koneilla näin kesäaikaan noin 50 prosenttia ja tulevana talvena jopa 70 prosenttia kaikista matkoistamme.

Lisäksi meillä on yhteistyökumppaneina muita lentoyhtiöitä ja toki myös Finnair on valikoimissamme aina mahdollisuuksien mukaan. Esimerkiksi ensi talvikaudella Finnair operoi Finnmatkojen Bangkokin ja Arabiemiraattien lennot.

Tavoitteenamme on aina tarjota asiakkaillemme hinta-laatusuhteeltaan mahdollisimman hyvä tuotepaketti.

Terveisin

Pihla/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi