Yli 40-vuotiaalla miehelle ei tee sängyssä mitään.
Kommentit (15)
Se on totta näin miehen näkökulmasta nainen pitää olla.
Kyllä, sen takia yli 40-vuotiaiden miesten pitääkin etsiä selvästi itseään nuorempia naisia, kun ei enää seiso ihan kenen tahansa ryppysen akan kanssa.
Parasta seksiä olen kokenut yli 40 vuotiaiden miesten kanssa. Ei liian kiire ja aikaa huolehtia kumppanin iloista myös. Ja kestävyydessä ei ole ollut ongelmia.
Ei pidä paikkaansa ainakaan meillä. Yli 40-vuotiaalla miehelläni ei ole ollut koskaan ongelmia potenssin kanssa.
Joku 50+ rouva vois ehkä innostua?
Ei pidä paikkaansa. Itselläni 46 vuotias mies,jonka kanssa seksi toimii joka ilta :) aikaisemmalla reilu parikymppisellä miehellä ei tehnyt mitään,kun ei häntä se seksi kiinnostanut.
Jaksaako joku vielä nelikymppisenä muka oikeesti tehdä jtn? :D Itse olisin valmis lopettamaan seksihommelit tässä parin vuoden sisään.
n17
Jos kuusi- seitsemän kertaa päivässä on riitävästi, niin sit kyllä yli neljäkymppinen käy. Jos enemmän haluat, niin sitten kannattaa harkita kimppakivaa....
Oma mies kyllä käy ja kukkuu. Ikää 42v. Ja yhdessä oltu 24v. Edelleen onnistuu seksi tän vanhan ja rupsahtaa een vaimon kanssa 1-3 kertaa päivässä. Parempaa se nykyään on kuin 2-kymppisenä
Mulla on yli 5-kymppinen rakastaja, joka jaksaa yhden illan aikana useamman yhdynnän. Yhtän nuorempaa sänkykumppania mulla ei ole ollut, jopa pystyisi samaan. Hän myös tyydyttää minut täydellisesti.
Minä 28, mies 40. Parempi kuin parikymppiset, oppinut jo käyttämään vehjettään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:04"]Se on totta näin miehen näkökulmasta nainen pitää olla.
[/quote]
Naista kannattaa kokeilla kaikkien. Miesten kanssa on niin ykstoikkoista, iästä riippumatta.