Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi itken harvoin tai siis olenko kyyninen?

Vierailija
26.08.2006 |

Olen oikeasti aika tunteellinen ja itkenkin joitain tosi älyttömiäkin juttuja välillä, mutta silti voin lukea alibia tuntematta suurempaa kuvotusta, kuuntelen ihan pokka naamalla joidenkin surkutarinoita, mitkä ovat mielestäni jollain tavalla kiinnostaviakin. Olenkohan oikeasti jotenkin tunnevammainen tai jotain? Mites muut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun itkettää, niin se tulee kunnolla. En usko että olen sen kummoisempi. Ei ole kivaa itkeä, joten olen onnellinen siitä ettei tarvii koko aikaa olla itkemässä .

Vierailija
2/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri aivan vieraan ihmisen hautajaisissa työtehtävissä ja kuinka ollakaan heti alussa kun pappi asteli paikalleen, alkoi mulla silmät kostua. Yritin ajatella kaikkea muuta, ja kyllä se sitten menikin ohi. Joskus on oikein joutunut häpeämään, kun itkee niin helposti. Neuvolassakin luulivat mulla olevan jotain oikein pahasti vinksallaan kun siellä vollotin suht pienestä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissäkin mua lähinnä naurattaa kun muut nyyhkii nenäliinoihinsa kirkossa. olen myös miettinyt onko mussa jotain vikaa...

Vierailija
4/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi taisin itkeä oikeasti, kun kaverin isä kuoli. Mutta omassa elämässä ei ole tapahtunut vuosiin sellaista, miksi olisin itkenyt.