Haluatko matkustaa Venetsiaan?
Kommentit (26)
Pystyn toki ja käyn usein, Venetsiaan on meiltä vain 270 km :)
Haluan mennä............. Tallinnaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:54"]Haluan mennä............. Tallinnaan.
[/quote]
Ja pystyn siihen! Tulkaa kattomaan.
Juu, olen käynyt ja haluan päästä vielä uudestaankin.
Mä en ymmärrä, mikä siinä mainoksessa noin kovin ärsyttää, monesti olen sen nähnyt, eikä mua ärsytä siinä yhtään mikään :)
Kiitos Trivago-mainoksen, en ikinä halua matkustaa Venetsiaan enkä halua klassista kylpyammetta.
Käyny ja menisin uusiksi. Edes mainos ei ärsytä.
Haluaisin, mutten tiedä pystynkö siihen.
Tuo mainis on niin ärsyttävää sössötystä, että ko palvelu on tehnyt itselleen hallaa tosi paljon sillä. Pystyn tosiaan varaamaan hotellini muualta kuin tuolta sössöfirmalta.
ja jos sinä, joka sössötät siinä, näet tämän, niin iso ei-kiitos, olet pilannut minulta monta ohjelmaa ja iltaa. Häpeä.
Tää on varmaan vuosikymmenen paras ja mieleenjäävin mainos. Jokainen muistaa sen ja varailee hotelleja vaikka ei tarvitsisikaan.
En varmasti varaa trivagolta ikinä mitään, enkä myöskään halua matkustaa venetsiaan (enkä taitaisi edes pystyä siihen)
En enää, riippumatta tota mainoksesta. Pari kertaa olen ollut mutta jotenkin tunkkainen käsitys siitä jäi. Hienoja palatseja ja erikoista arkkitehtuuria tietysti mutta kaikenkaikkiaan jotenkin... paskasta ja ummehtunutta.
Aina, kun luen Donna Leonin kirjoja.
Tuo kuvottava mainos takaa sen, etten jatkossakaan valitse kyseisen firman palvelua. Venetsiassa olen käynyt monesti ja aina muuta kautta. Nyt tietysti firman tyhmä edustaja ajattelee, että tätähän he juuri halusivatkin, ärsyttää. Mutta oikeasti nykypäivänä ihmisellä on mahdollista tehdä valintoja ja minä en koskaan valitse firmaa tai tuotetta, jonka mainos tai toiminta ärsyttää millään tasolla.
Koskaan.
No en ainakaan trivagon kautta. Muuten olis kyl mielenkiintoista matkustaa sinne.
Olen käynyt jo 80-luvulla ekan kerran, Lidolla chillattiin, oltiin nuoreja ja nättejä.. Haiseva ja vajoava kaupunkihan se on, ihan kaunis toisaalta. Viimeksi kävin vuosi sitten työmatkalla. Trivago on ehkä ällöttävin mainos Vitaepron ohella, jossa ent. lässkiraakelin laiha keski-ikäinen äijä yrittää jotain....
Haluan!
Trivagon mainos ärsytti ensin minuakin, mutta kun kaikki ovat alkaneet haukkua sitä, niin se ei ärsytä minua enää yhtä paljon. Sen sijaan on alkanut tehdä mieli matkustaa Venetsiaan. En ole koskaan ollut siellä. Elämä on lyhyt ja on paljon nähtävää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:53"]
Kävin just.
[/quote]
Millaista siellä on näin kuumimman kesän aikaan?
Olen käynyt enkä erityisesti halua mennä uudestaan. Maailmassa on kiinnostavampiakin kohteita.
Pystytkö siihen? Hotelli? Trivago? *sänkykamariäänellä*