Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moukku au lait

Vierailija
10.08.2014 |

Kyllä on blogin aiheet vähissä; vallan on autossa parkkipaikalla imettänyt. Upea äitiysblogi. Toiseen blogiin ei riitä enää toki juttua senkään vertaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tuosta blogista.

Vierailija
2/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään moumoun bebe-blogista, mutta se toinen... Hohhoijaa.... ei toimi yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään tuosta äitiblogista, kumpa vaan päivittyisi useammin. Olen myös sitä mieltä että sen alkuperäisen voisi kuopata ja keskittyä tuohon bebe aulaittiin. Tuore äiti kumminkin, niin ehkä kannattaisi tehdä vain yhtä ja hiukan enemmän, kuin kahta hiukan ja vielä huolehtia lapsesta.

Mun mielipide ja jokainen tekee niinkuin omaan elämäntilanteeseen sopii. :)

Vierailija
4/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se kerjää instassa, Iittalan astioita tällä kertaa.

Vierailija
6/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt hiukan armoa. Juuri saanut lapsen ja opettelee äidiksi. Tuohon nähden kirjoittelee minusta ihan tarpeeksi usein.

Vierailija
7/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mäkin ymmärrän harventuneen postaustahdin, mutta postausten aiheet kieltämättä on (synnytysjuttuja lukuunottamatta) todella tyhjäpäisiä.

Vierailija
8/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moumoun blogit on aina ollut luokattoman huonoja ja postaus väännetään vaikka jätskitikusta. Ja tuotekerjäys/vihjailujen ansiosta lahjoja sataa ovista ja ikkunoista. En tiedä ketään muuta bloggaajaa, joka olisi myynyt itsensä (ja vauvansa) noin halvalla ihan mille tahansa mainostaholle.

Vierailija
9/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää blogeillaan kuitenkin pärjäävän vaikkei niihin juuri enää panostakaan. Tai sit ei kun joutuu muutakin työtä tekemään toisin kuin esimerkiksi Mungo.

Vierailija
10/15 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:22"]

Mua ällöttää ne sen tissit sitä tissit tätä, maitoa suihkii, tisutellaan ja pusutellaan, maitobaarissa sitä tätä ja kaalinlehteä. Hyihelev. Ja itsekin olen pienen vauvan äiti. Silti.

[/quote]

mielenkiintoista kyllä miten itse voi kirjoittaa blogiinsa tisuttelut ja maitoilut, mutta tutut niitä ei sitten kommentoida yhtään, blogin lukijat kylläkin.

Vierailija
11/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan opettelee äitiyttä. Aika hukassa on.

missä sen mies on? Moukku koko ajan yksin mummolassa (vanhemillaan?) Eikä se selviä lapsen kanssa yksin?

Vierailija
12/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku roti. Aika harvalla naisella riittäisi esikoisen syntymän jälkeen aikaa edes yhteen blogiin, saati kahteen. Muistatteko te, että lapsi herää yötä päivää 3h välein syömään ja koko hormonitoiminta menee sekaisin. Mitä vittua siinä pitäisi vielä kirjoitella pitkiä postauksia sekä fashion, että mammablogiin, kun muut ovat äitiysvapailla keskittyen pelkkään lapseen. Muistuttaisin että bloggaajillakin on vain yksi elämä ja 24h aikaa vuorokaudessa, eikö me vain voitaisi olla iloisia, että se aika menee tuoreelle lapselle? Etsikää joku muu blogi luettavaksenne, niitä on noin 100 000 suomalaista.

Vierailija
13/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkäänhän ei ole pakko kyseistä blogia lukea, jos ei miellytä. Naurettavaa tälläinen.

Vierailija
14/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:12"]

Nyt joku roti. Aika harvalla naisella riittäisi esikoisen syntymän jälkeen aikaa edes yhteen blogiin, saati kahteen. Muistatteko te, että lapsi herää yötä päivää 3h välein syömään ja koko hormonitoiminta menee sekaisin. Mitä vittua siinä pitäisi vielä kirjoitella pitkiä postauksia sekä fashion, että mammablogiin, kun muut ovat äitiysvapailla keskittyen pelkkään lapseen. Muistuttaisin että bloggaajillakin on vain yksi elämä ja 24h aikaa vuorokaudessa, eikö me vain voitaisi olla iloisia, että se aika menee tuoreelle lapselle? Etsikää joku muu blogi luettavaksenne, niitä on noin 100 000 suomalaista.

[/quote]

Sivusta huutelen: minulla ei ole mitään tätä blogia vastaan, kun en ole sitä edes koskaan lukenut, mutta jos aika ja energia eivät riitä edes yhteen blogiin, mikä pakko oli siis perustaa se toinen lisäksi...?

Vierailija
15/15 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää ne sen tissit sitä tissit tätä, maitoa suihkii, tisutellaan ja pusutellaan, maitobaarissa sitä tätä ja kaalinlehteä. Hyihelev. Ja itsekin olen pienen vauvan äiti. Silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan