Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tänään viimeinen hellepäivä?

Vierailija
10.08.2014 |

Makaan sängyssä ja pohdin ollako tänään aktiivinen vai ei. Olen vältellyt hellettä olemalla paljon sisällä ja varjossa. Odotan raikkaampaa,ilmaa ja himoan jo lenkille, pyöräilemään jne.

Huom en valita, olen vain sopeuttanut olemiseni lämpötilaan, helteellä en tee mitään raskasta, mutta nyt alkaisi tehdä jo mieli liikkeelle!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:12"]Makaan sängyssä ja pohdin ollako tänään aktiivinen vai ei. Olen vältellyt hellettä olemalla paljon sisällä ja varjossa. Odotan raikkaampaa,ilmaa ja himoan jo lenkille, pyöräilemään jne.

Huom en valita, olen vain sopeuttanut olemiseni lämpötilaan, helteellä en tee mitään raskasta, mutta nyt alkaisi tehdä jo mieli liikkeelle!

[/quote] täällä porissa ainaki 19 ja sateen uhka et juuh...

Vierailija
2/3 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa tännekin tulisi oikein kunnon sateinen päivä, niin että koko päivän sataisi vettä. Mutta tuolla se aurinko taas pilvettömältä taivaalta möllöttää ja 25 astetta on. Huomenna 27 :/

Kuukauteen ei ole ollut sellaista kivaa viileää 19-20 asteen sateista päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä paistaa aurinko. Verhoa kiinni vaan että ei kämppä lämpene liikaa. Ois kiva jo elää normaalisti, eikä kuin luolassa. Parvekkeelle ei voi mennä kun lattia polttaa jalkoja ja tuolit on tulikuumat.

ens viikolle luvattu 17-20 ja sateita. Ai kun ois totta!

rakastan syksyä, pidän talvesta. Kovat pakkaset on minusta extremeä, kivaa. En ole kevät-enkä kesäihminen. Kevätaurinko käynnistää migreenin, valoisassa on vaikea nukkua, lomat sotkee harrastuksia, hellevaatteet ei ole tyylikkäitä. Me vaan ollaan erilaisia.