Typerä naapurini teki minusta ilmoituksen isännöitsijälle!
Ja siitä syystä, että pidin kerrostaloasuntoni ulko-ovea auki yöllä, kun siellä on niin hirvittävän kuuma, eivätkä ikkunan aukipitäminen ja tuuletin auttaneet asiaa juuri ollenkaan. Hän näki aivan selvästi, että olin hereillä (luin kirjaa makuuasennossa lattialla), eli kyse ei tosiaankaan ollut mistään murtovarkaudesta.
Kommentit (81)
Kerrostalossa ei saa tuulettaa rappukäytävään.
Olen itsekin tehnyt ilmoituksen isännöitsijälle samasta aiheesta koska asunnon tuulettaminen porraskäytävään on kielletty.
Tuo on kiellettyä ihan järjestyssäännöissäkin.
Minä pistän sanomalehden postiluukkuun jotta saan vetoa
Niin? Sinähän tässä olet väärin toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tulitikkuaski.
Naapurihan se oli typerä, juu juu. 🤣
Jonkun feministin on pitänyt taas saada päteä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet tekee niin. Postinkantajana vihaan tuota tapaa.
Miksei saa tuulettaa? Ihme sääntösuomi taas.
ei tulis mieleenkään valitella mistään tommosest varsinkaan ku on ollu niin kuumaa ymmärrän hyvin että kämppään läkähtyy en valita edes röökin vetäjist vaikka savut tuliski kämppään asti meijjän talon b rapus asuu yks ämmä joka tekee valituksen isännöitsijälle jo semmosest jos muiden rappujen asukkaat meni satunnaisest "hänen" rapustaan ulos. typeriä kateellisia suomalaisia !
Vierailija kirjoitti:
Mulla on helteillä jääkiekko.
Kivasti ykköskerroksessa asunnossa tuulahtaa, kun joku menee ulos tai sisään ulko-ovesta!
Vierailija kirjoitti:
ei tulis mieleenkään valitella mistään tommosest varsinkaan ku on ollu niin kuumaa ymmärrän hyvin että kämppään läkähtyy en valita edes röökin vetäjist vaikka savut tuliski kämppään asti meijjän talon b rapus asuu yks ämmä joka tekee valituksen isännöitsijälle jo semmosest jos muiden rappujen asukkaat meni satunnaisest "hänen" rapustaan ulos. typeriä kateellisia suomalaisia !
Mistä ovat kateellisia? Naapurin kuumasta kämpästä? Pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa tuulettaa? Ihme sääntösuomi taas.
No miksi kaikkien rappukäytävässä kuilkijoiden pitäisi joutua haistelemaan asuntosi löyhkää?
Vierailija kirjoitti:
Korkki kiinni.
Kantelijat eivät saaneet itselleen EU:n huippuvirkoja, sitten pitää purkaa pahaa oloaan "rikollismaisiin" naapureihinsa. Ja muutenkin tuollainen on raukkamaista, eivät kehtaa mennä sanomaan suoraan asianomaiselle, vaan soittavat isännöitsijälle.
Miten niin ei saa tuulettaa rappukäytävään? Tietenkin saa. Me tuuletetaan joka ilta, ja moni naapuri tekee samoin. En ole tuollaisesta koskaan kuullutkaan.
Minä jätin koko rappukäytävän oven auki ulos kun tulin yöllä kotiin. Sisäpihalle tosin
Asunnon tuulettaminen porraskäytävään on kielletty.