Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua naisellisesti??

Vierailija
10.08.2014 |

Elämäni on muuttunut. Ennen asuin maatalossa ja mulla oli hevosia, vaatetus sen mukainen (tyyliin maiharit ja verkkarit). Olin silloin myös 30 kg painavampi ja piilouduin liian isojen vaatteiden alle. Nyt asun kaupungissa ja mulla uusi mies joka arvostaa naisellista naista. Ongelmana nyt se että en ole koskaan tottunut pukeutumaan kovin naisellisesti. Mekkoja olen ruvennut käyttämään vasta tämän kesän aikana. Olen ihan hukassa vaatekaupassa, olisi vaan niin helppo ostaa ne farkut ja jonkun suuren t-paidan. Ikää on kuitenkin jo melkein 40 joten en mitään teinipissiskuteita halua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:13"]*uusi mies joka arvostaa naisellista naista*

Onpa surullista. Taas saatu stressi yhdelle suomalaiselle naiselle.

[/quote]

Ei kukaan pakota sinua vaihtamaan miesmäistä pukeutumistasi mutta saavat kai mut pukeutua naisellisesti jos haluavat.

Vierailija
22/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuttaisitkin tyyliäsi, älä tee sitä väkisin suuntaan, johon et oikeasti halua. Itsekin pidän mekoista ja hameista, saapikkaista, nyörikengistä, tunikoista ja pillihousuista, värikkäistä sukkahousuista yms. Hiukseni ovat luonnonkiharat ja piiiitkät, meikki luonnollinen, punana huulilla huulirasva tai huulikiilto. Tyylini on enemmänkin tyttömäisen boheemin värikäs kuin klassisen naisellinen. Vuosien varrella olen yrittänyt muuttaa tyyliäni, mutta punaiset huulipunat, jakut ja korkokengät jäävät minulta loppujen lopuksi aina kaappiin homehtumaan. 

Mietin siis aluksi, millaisista vaatteista ITSE pidät ja aloita siitä uusien vaatteiden hankinta. Vinkkejä löydät varmasti netistä ja kadultakin pilvin pimein! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot sopivat jokaiselle :)

Vierailija
24/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:44"]Ei trikoomekkoa naisellisessa pukeutumisessa mihinkään farkkuihin yhdistetä...

Osta kokovartalohameita (lyhyitä, minihamepituisia), yhdistä sukkahousuihin ja jonkinlaisiin saappaisiin/nilkkureihin. Meikkinä aloita punainen huulipuna ja rajaukset silmiin. Huoliteltu tyyli muutenkin - kynsilakkaa, hajuvettä, siististi hiukset, naisellisia koruja. 

[/quote]

Mikä ihmeen kokovartalohame?! Se on nimeltään mekko tai leninki. En ottaisi pukeutumisvinkkejä henkilöltä, joka ei tiedä edes vaatekappaleiden nimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi