Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua naisellisesti??

Vierailija
10.08.2014 |

Elämäni on muuttunut. Ennen asuin maatalossa ja mulla oli hevosia, vaatetus sen mukainen (tyyliin maiharit ja verkkarit). Olin silloin myös 30 kg painavampi ja piilouduin liian isojen vaatteiden alle. Nyt asun kaupungissa ja mulla uusi mies joka arvostaa naisellista naista. Ongelmana nyt se että en ole koskaan tottunut pukeutumaan kovin naisellisesti. Mekkoja olen ruvennut käyttämään vasta tämän kesän aikana. Olen ihan hukassa vaatekaupassa, olisi vaan niin helppo ostaa ne farkut ja jonkun suuren t-paidan. Ikää on kuitenkin jo melkein 40 joten en mitään teinipissiskuteita halua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy myyjältä apua!

Vierailija
2/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies makutuomariksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies mukaan jos haluat juuri hälle seksiä näytellä.

jos taas yleisesti vaatii se ammattilaisen apua, ja muista ettei seksissä

ole sitä pahaa mitä siitä toitotetaan täällä ja muualla.

Vierailija
4/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja, hameita. Korkkareita. Syksyllä ja talvella pitkiä saapikkaita. Tiukkoja paitoja, mutta ei mitään pissistyyliä, vaan sellaista missä muodot tulevat näkyviin. Koruja. Katsele muita naisia, niin huomaat äkkiä mikä on naisellista ja mikä ei.

Vierailija
5/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:26"]

Ota mies makutuomariksi?

[/quote]

Niin mun pitää varmaan tehdä koska itse en oikein tiedä mikä nyt sit näyttää hyvältä.

Vierailija
6/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame ilman pikkareita, nahkaiset korkosaappaat ja yläosaksi pelkät rintaliivit. Siinä on täydellinen naisen vaatetus.

Vierailija
7/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt katsella miten muut naiset pukeutuu, mutta sitten kun itse sovitan jotain vastaavaa päälleni tuntuu typerältä. Lisäksi olen lyhyt (alle 160 cm) joten sekin asettaa rajoja vaatteille. Itse pidän tunikoista ja trikoomekoista koska ne on helppo yhdistää vaikka farkkujen tai trikoiden kanssa. Toinen asia on sitten hiukset ja meikit. Yleensä käytän vain ripsaria ja huulirasvaa joskus harvoin huulipunaa. Hiukset on olkapäille ulottuvat niin että saan ne helposti kiinni. Kateellisena katselen mun lähes aikuisia tyttäriä jotka meikkaavat hyvin ja rohkeasti vaihtelee tyyliä vaatteiden ja hiusten suhteen ja aina näyttävät yhtä kauniilta.

Vierailija
8/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin varmaan kannattaa miettiä minkä tyyliset vaatteet miellyttää silmää. Naisellinen voi olla monella tavalla (esim "luonnonlapsi", bisnesnainen, modernin tyylikäs jne) ja sitten kun tyyli on löytynyt alat miettiä minkä malliset ja väriset vaatteet sopisi sinulle. Onko sulla mielessä jotain tyyliä joka miellyttää eniten omaa silmää?

Vierailija
9/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 158 cm ja vaikeuttaahan tuo pituus pukeutumista. Itse en käytä koskaan pitkiä hameita. Tunikoiden kanssa pitää olla tiukat housut tai näyttää lihavalta pallolta.

Hyvä kampaaja saa hiukset arjessakin hienoiksi.

Vierailija
10/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei trikoomekkoa naisellisessa pukeutumisessa mihinkään farkkuihin yhdistetä...

Osta kokovartalohameita (lyhyitä, minihamepituisia), yhdistä sukkahousuihin ja jonkinlaisiin saappaisiin/nilkkureihin. Meikkinä aloita punainen huulipuna ja rajaukset silmiin. Huoliteltu tyyli muutenkin - kynsilakkaa, hajuvettä, siististi hiukset, naisellisia koruja. 

Vierailija
11/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli varmasti olisi jotain maalaisromanttinen/klassinen/luonnonlapsi, missään nimessä ei moderni tai bisnestyyli. Oikeastaan aika naurettavaa että nainen mun iässä rupee tällaisia asioita miettimään mutta myönnän olevani ihan hukassa tässä asiassa.

Vierailija
12/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:41"]

Mä olen 158 cm ja vaikeuttaahan tuo pituus pukeutumista. Itse en käytä koskaan pitkiä hameita. Tunikoiden kanssa pitää olla tiukat housut tai näyttää lihavalta pallolta.

Hyvä kampaaja saa hiukset arjessakin hienoiksi.

[/quote]

Pituus ei vaikeuta pukeutumista, vaan se jos kroppa ei ole sopusuhtainen. Ihan yhtä hyvältä näyttää pitkä hame/mekko lyhyellä kuin keskiverrola tai pitkällä, jos kroppa on sopusuhtainen ja vaate istuu.

Vierailija
13/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele käyttämään korkkareita! :)

Vierailija
14/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:44"]

Tyyli varmasti olisi jotain maalaisromanttinen/klassinen/luonnonlapsi, missään nimessä ei moderni tai bisnestyyli. Oikeastaan aika naurettavaa että nainen mun iässä rupee tällaisia asioita miettimään mutta myönnän olevani ihan hukassa tässä asiassa.

[/quote]

Kuvailusta tuli heti mieleen yksi blogi. Olisiko esim tällänen tyyli mieleesi? http://www.menaiset.fi/alue/kalastajan_vaimo kun selaiset alaspäin postauksia sieltä alkaa tulla asujakin.

9

Vierailija
15/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pituus todellakin vaikuttaa. Mitat 158/55 ja monet vaatteet näyttää naurettavilta mun päällä, koska ne on suunniteltu selvästi pidempiä ihmisiä varten.

Vyötärökin on älyttömän monessa vaatteessa ihan väärässä paikkaa lyhyelle.

Vierailija
16/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kokovartalohameita (lyhyitä, minihamepituisia), yhdistä sukkahousuihin ja jonkinlaisiin saappaisiin/nilkkureihin. Meikkinä aloita punainen huulipuna ja rajaukset silmiin. Huoliteltu tyyli muutenkin - kynsilakkaa, hajuvettä, siististi hiukset, naisellisia koruja. 

[/quote]

Mikä helvetti on kokovartalohame???? :D

Vierailija
17/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:55"]

[/quote]

Mikä helvetti on kokovartalohame???? :D

[/quote]

Tarkotin siis ihan tavallista mekkoa, ajatusvirhe.............

Vierailija
18/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:54"]

Kyllä pituus todellakin vaikuttaa. Mitat 158/55 ja monet vaatteet näyttää naurettavilta mun päällä, koska ne on suunniteltu selvästi pidempiä ihmisiä varten.

Vyötärökin on älyttömän monessa vaatteessa ihan väärässä paikkaa lyhyelle.

[/quote]

Samat ongelmat on kuule pidemmilläkin jos vartalo ei ole sopusuhtainen, siis mittasuhteiltaan ja aika usein suomalaiset ovat "persjalkaisia". Jos vyötärö on väärässä kohtaa, se nimenomaa kertoo siitä että vaate ei istu, eli mittasuhteet ei ole oikeat. Itsellä esim on tosi lyhyt ystävä, joka kuitenkin on mittasuhteilta sopusuhtainen. Hän näyttää todella hyvältä myös pitkässä mekossa/hameessa, kun taas minä normaalin pituisena en yleensä näytä, koska minulla on lyhyet jalat suhteessa muuhun kroppaan. Myös monet julkkikset on lyhyitä, mutta spusuhtaisia ja hyvin istuu monet vaatteet.

Vierailija
19/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä korostava pukeutuminen on aina naisellista.

Vierailija
20/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*uusi mies joka arvostaa naisellista naista*

Onpa surullista. Taas saatu stressi yhdelle suomalaiselle naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme