Onko säälittävää soittaa miehelle kännipuhelu keskellä viikkoa?
Mitä itse siitä ajattelistte, kun olis kännissä viikolla?
Kommentit (14)
Ei mitään noloa. Annat varmaan sille sit kans.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:23"]
Mitä itse siitä ajattelistte, kun olis kännissä viikolla?
[/quote]
Kännipuhelut on säälittäviä viikonpäivästä riippumatta.Kun nuorempana juoksin vielä baareissa,poistin aina baari-iltana kännykästä niiden ihmisten numerot,joita saattaisin kännissä ikävöidä :D
Muuten ihmiset saa juoda koska haluaa,ei se kenellekään kuulu.
Kännipuhelut ovat aina säälittäviä, oli mikä viikonpäivä tai kellonaika tahansa ja oli soittaja sitten nainen tai mies.
Vaimo voi ihmetellä öistä puhelua.
Lähtökohtaisesti kännipuhelu on aina säälittävä.
Mutta riippuu teidän tilanteesta että onko puhelu miehen mielestä söpö vai ahdistava.
t. mies 43v
Joku mies voi oikeesti alkaan miettiin että mikä sulla on kun juot keskellä viikkoa.
No on. Koskee myös sosiaalista mediaa.
Jättäisin sinuna väliin kännipuhelut kokonaan, ei niistä yleensä ainakaan hyvä tulos tule. Jos soitat, niin soita arkena iltasella ennen puoli ysin uutisia.
En tiedä. Minä saan joka ikinen viikko vähintään kerran kännipuhelun samalta mieheltä. Yleensä perjantaina, satunnaisesti myös keskellä viikkoa. Olen alkanut pitää sitä normaalina.
Raivostuttavia.
Koko pienen elämäni kuuntelin äitini sukurakkautta. Se ei katsonut aikaa, ei viikonpäivää. Tuo piru soitteli viikottain vaikka tiistaina kolmelta yöllä sisaruksensa läpi, äitinsä, tätinsä kissan kummin kaiman...
Länkätti minkä kerkes ja se mitä mä aina hämmästelin, miten ne muut jaksoi kuunnella ja ensinnäkin vastailla puhelimiin. Se oli lankapuhelin aikaan ja jos jotain numeroa ei löytynyt,niin sitten se kerto tarinansa numerotiedusteluun.
Eihän se edes muistanut mitä oli kellekin puhua valehdellut, niin kyseli lapsilta.
Sama jatkuu edelleen,mutta me hänen lapset perheineen pidetään puhelimet äänettömällä öisin. Muu suku häntä edelleen kuuntelee. Saa haukkua lapsiaan rauhassa.
On. Kännipuhelut ylipäätään säälittäviä.